خبرهای داغ:

برگزاری اجتماع ۱۰۰۰نفری شکوه مقاومت در شوش

اجتماع بزرگ بسیجیان در شوش برگزار شد
کد خبر: ۹۰۸۳۵۵۴
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان از شوش اجتماع بزرگ ۱۰۰۰ نفری بسیجیان روز دوشنبه ۵ آذر همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(ره) با حضور مسئولین و اقشار مختلف بسیج در شهرستان شوش برگزار شد.

امام جمعه شوش در این گردهمایی در ناحیه مقاومت بسیج شوش گفت: بسیجیان با حضور خود در این اجتماع طرز فکر و عمل خود را نشان دادند.

آیت الله سید محمد امام با تاکید بر لزوم افزایش روحیه مقاومت در بین بسیجیان افزود: دشمنان داخلی و خارجی نباید در مقابل بسیجیان توان نفس کشیدن را هم داشته باشند.

وی اظهار داشت: حضور بسیج در تمامی عرصه ها و افزایش بصیرت و آگاهی این قشر موجب خنثی شدن نقشه های دشمنان می شود.

فرماندار شوش نیز در این گردهمایی، بسیج را مظهر ایستادگی و مقاومت و ایثار دانست و گفت:

بسیج دریایی از معانی و مفاهیم عمیق معنوی است و ولایتمداری، ایمان و از خودگذشتگی، شور و شعور و بصیرت را می توان در رهروان این راه الهی ارزشی به وضوح دید.

عدنان غزی افزود: بسیج فقط در دوران دفاع مقدس و بُعد نظامی نقش آفرینی نکرده بلکه در بسیاری از صحنه های انقلاب به کمک نظام آمده و در مقابل تهدیدهای دشمن ایستادگی کرده و در عرصه خدمات رسانی به محرومین پیشگام بوده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش نیز بسیج را از الطاف معجزه گونه الهی دانست و اظهار داشت: بسیج در حوزه های مختلف از جمله محرومیت زدایی پیشگام بوده است.

سروان پاسدار علیرضا ایمانی با بیان اینکه بسیج بزرگترین امید برای دوستداران انقلاب است، افزود: بسیج یکی از بی نظیر ترین نهادهای مردمی است که نمونه آن در هیچ جای دنیا دیده نشده است.

در این مراسم تعدادی از بسیجیان فعال و نمونه در تمامی عرصه های خدمت رسانی بسیج مورد تجلیل قرار گرفتند.

- پنهان کردن متن نقل قول شده -
اعضای شورای تامین و ادارات،طلاب،دانش آموزان و دانشجویان، مهندسین، پزشکان، فرهنگیان، عشایر، اصناف و بسیج ادارات و کارخانجات نیز در گردهمایی بسیجیان شوش شرکت داشتند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها