خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی در جمع بسیجیان قاین:

بسیج آماده خدمت در بحران اقتصادی/ هر تهدید دشمن را به یک فرصت تبدیل می کنیم

کارشناس مسائل سیاسی گفت: بسیج امروزه نیز در صحنه اقتصاد مقاومتی کشور که بحران برای ما درست کرده اند و بخشی از آن مربوط به عوامل داخلی است اعلام آمادگی کرده است که با همه توان قادر است این مشکلات را حل کند و منتظر ابلاغ ماموریت است.
کد خبر: ۹۰۸۳۴۹۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مهدی مزگی نژاد کارشناس مسائل سیاسی  در مراسم 5آذر در جمع بسیجیان شهرستان قاینات با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج گفت: شرایطی که در طول 40 سال انقلاب اسلامی داشته ایم دستاوردهایی را به دنیا معرفی کرده ایم که دشمنان مانده اند با انقلاب اسلامی چه کنند؟

وی افزود: امام خمینی(ره) که نگران آینده انقلاب اسلامی بود و میدانست که انقلاب ما همانند سایر انقلاب های دنیا دچار بحران خواهد شد و مشکل خواهیم داشت و دشمنان دست از ما  بر نخواهند داشت و توطئه هایشان برعلیه ما وجود خواهد داشت.

مزگی نژاد خاطرنشان کرد: با تجربه ای که از خرداد 1342 و انقلاب سایر کشور داشت در 5 آذر 1358 در دیدار با اقشار مختلف در حسینیه جماران فرمودند که مملکتی که بیست میلیون جوان دارد لازم است که 20 میلیون تفنگ دار داشته باشد و این سخن ایشان خشت بنایی بر ایجاد سازمانی به نام بسیج مستضعفین و یا ارتش بیست میلیونی بود که امروز ساختار و نیروهایش را در صحنه عمل می بینید.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: به فرموده امام خمینی (ره) بسیج مدرسه عشق است و عاشقان به این مدرسه می آیند.

مزگی نژاد با بیان این که از اول انقلاب خیلی ها ادعا می کردند که ما پشت سر انقلاب هستیم گفت: اما به محض این که یک بحرانی ایجاد شد و مشکلی برای کشور به وجود امد و دشمن خود را نشان داد به بهانه های مختلف جا خالی کردند و صحنه را ترک کردند.

کارشناس مسائل سیاسی درادامه اظهارکرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل بسیج اولین بحرانی که با آن روبه روشدیم وجود ننگین سازمان منافقین در داخل کشور بود که با  توجه به همه شرایطی که انقلاب اسلامی داشت به صحنه آمدند و دست به ترور شخصیت های ما زدند و تصور می کردند که انقلاب اسلامی نابود خواهد شد .

 وی  ادامه داد: بسیج در این دوران وارد عرصه شد و علی رغم کم تجربگی، حفاظت از شخصیتها را بر عهده گرفت و منافقین در اقصی نقاط کشور تحت تعقیب و در خانه های تیمی دستگیر و در خرداد 1360 این سازمان از صحنه سیاسی انقلاب جمع و  سرکرده هایشان به دامن صدام و در عراق پناهنده شدند .

مزگی نژاد به  جریان کومله دموکرات در کردستان و ناامنی های سیستان و بلوچستان و خوزستان و.. در سطح کشور پس از پیروزی انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: در این دوران نیز بسیج ماموریت یافت و امنیت استانهایی که دچار التهاب شده بودند را برعهده گرفت و با دادن شهید و جانبازان زیادی توانست پیروز و سربلند بیرون بیاید.

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه به جنگ 8 ساله دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: علی رغم این که صدام به پشتیبانی از کشورهای متعدد تجهیزات بسیاری را داشت اما نیروهای جوان و انقلابی و بسیجیان ما با توکل بر خدا و همت ملت ایران وارد میدان شدند و ثابت کردند که اینجا جمهوری اسلامی ایران است.

مزگی نژاد در ادامه بیان داشت: بعد از جنگ تحمیلی در داخل کشور فتنه ها یکی پس از دیگری آغاز شد و افرادی که به هر دلیلی مزدوری آمریکا را یدک می کشیدند و در جریان های مختلف به نتیجه نرسیده بودند وارد صحنه های اجتماعی شهر ها و روستاها شدند و به قول خودشان به دنبال برهم زدن امنیت و آرامشی که حاصل تلاش نیروهای امنیتی کشور است بودند و می خواستند در این فضا از آب گل آلود ماهی بگیرند.

وی اضافه کرد: بسیجیان ماهم با توجه به شرایط و تجربه ای که از دوران دفاع مقدس و هم چنین تجربه ای که از حوادث گذشته به دست آورده بودند  دوباره وارد میدان شدند و بادرایت بسیار بالا توانستند پله پله فتنه ها را مدیریت کنند.

 

بسیج هر تهدید دشمن را به یک فرصت تبدیل می کند

وی ادامه داد: در موضوع جنگ نرم دشمن هم همین اتفاق افتاد و لذا امروز در ساختار سازمان بسیج بنا به تجربه ای که به دست اورده ایم این افتخار را داریم که هر تهدید دشمن را به یک فرصت تبدیل کنیم.

 کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: بسیج در این تجربه40 سال آموخت که نه تنها می شود با تهدیدات برخورد مدیریت شده  و بسیار دقیقی انجام داد بلکه بسیاری از تهدیدادها را با این شرایط می توان به فرصت تبدیل کرد.

وی اضافه کرد: امروز دفاع مقدس ما که یک تهدید بود به یک فرصتی تبدیل شده است وبه عنوان یک برگ برنده در تاریخ انقلاب اسلامی ما به ثبت رسیده است.

مزگی نژاد گفت: به همه دشمنان که به دنبال رجز خوانی هستند یادآوری می کنیم که از سرنوشت صدام درس بگیرند.

کارشناس مسائل سیاسی در ادامه اظهارکرد:بسیج امروزه نیز در صحنه اقتصاد مقاومتی کشور که بحران برای ما درست کرده اند وبخشی از آن مربوط به عوامل داخلی است اعلام آمادگی کرده است که با همه توان قادر است این مشکلات را حل کند و منتظر ابلاغ ماموریت است.

وی ادامه داد: بسیج برای کسب پست و مقام و پول به میدان نیامده است بلکه آمده است تا مشکلات کشور را حل کند و بدون تکیه بر اجانب وغرب آمده است تا ماموریت خود را در راه رضای خدا و برای رضای خدا انجام دهد.

 

هرکس در مقابل انقلاب ایستاد در مقابلش می ایستیم

مزگی نژاد گفت: براساس قانون سپاه که بازوی توانای آن بسیج است وظیفه دارد از انقلاب و دستاوردهای انقلاب دفاع کند وقطع به یقین هرکس در مقابل انقلاب ایستاد در مقابلش می ایستیم .

وی افزود: هر گروه و تیپ و جناحی که به دنبال ارزش های انقلاب و آرمان های خون شهدا هستند در پیش ما محترم هستند ولی اگر بخواهند مقابل انقلاب اسلامی بایستند و گرد و خاک به پا کنند مطمئن باشید در مقابل آنها خواهیم ایستاد.

مزگی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما با دنیا ارتباط داریم و آن  هم ارتباط محترمانه و متقابل و هرکس بخواهد انقلاب را دور بزند تجربه رودر روشدن با آنها را داریم .

وی ادامه داد: مسئولین ما باید بدانند که دشمن قابل اعتماد نیست و باید به حال آنهایی که برای حل مشکلات جامعه  امید به کشورهای غربی دارند تاسف خورد.

مزگی نژاد در بخش پایانی سخنان خود به آثار بسیج در سایر کشورها اشاره کرد و گفت: فرهنگ بسیج به تمام دنیا صادر شده است و جمع شدن داعش حاصل فرهنگ بسیج است ودر لبنان نیز فرهنگ بسیجی ثمر داده است و  انصارالله افتخارش این است که تفکر بسیجی  دربین نیروهایش باعث استقامت و ایستادگی برعلیه ائتلاف سعودی آمریکایی دریمن شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها