خبرهای داغ:
امام جمعه طبس:

با وجود تفکر بسیجی روز به روز آمریکا در حال افول است

امام جمعه طبس گفت: بسیج و تفکر بسیجی موجب افتخار ما بوده است و روز اگر سردمداران آمریکایی در ایران حق توحش می گرفتند با وجود تفکر بسیجی روز به روز آمریکا در حال افول است.
کد خبر: ۹۰۸۳۰۱۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه طبس در همایش حماسه حضور که در حرم حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) برگزار شده بود گفت : به حمد الله  روز به روز تفکر بسیجی در کشور های مختلفی از جمله یمن، عراق، سوریه، لبنان و ... در حال رشد است .

 وی افزود: امام خمینی (ره) بسیج را یک مقوله مکتبی می دانست ،به خاطر همین باید بسیجی ،باتقوا ،عفیف،نجیب، مسئولیت پذیرباشد.

امام جمعه طبس خاطر نشان کرد: بسیجی باید هوشیار باشد و در زمان های لازم با بصیرت کافی دشمن را بشناسد و راه مقابله با آن را بداند و جلو دشمن را بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی تاکید کرد : در فتنه 88 که تمام دشمنان خارجی با همکاری چهار مزدور داخلی متهد شدهد بودند تا نظام انقلاب اسلامی ایران را سرنگون کنند ،این تفکر بسیجی بود که دشمن را در 9 دی با حضور پر شور در صحنه باری دیگر مشت محکمی بر دشمن زد.

وی خاطر نشان گفت: یکی دیگر از شاخصه های بسیجی ،ولایت مداری است و آنچه امروز بعد از تقوا کشور را عزیز و سربلند کرده است ولایت پذیری و ولایت مداری است و اگر همه مسئولین و آحاد مختلف مردم هم ولایت پذیری را سرلوحه کار خود قرار دهند ،کشور ما شکست ناپذیر خواهد شد.

امام جمعه طبس یاد آور شد : اگر امروزه داعش در عراق و سوریه ، عربستان در یمن ،اسرائیل در جنگهای 33 روزه و22 روزه و... شکست خورده است ، نتیجه تفکر بسیجی در رشد آن در سایر کشور هاست .

حجت الاسلام والمسلمین محمدی تاکید کرد :اگر در زمان 8 سال دفاع مقدس رزمندگان ما کار حسینی کردند ، امروزه ما باید کار زینب و سجادی کنیم و دشمن بداند ملت ما این راه را ادامه خواهد داد و در همه عرصه دشمن شکست را شکست خواهیم داد.

وی با توجه به نزول باران و رحمت الهی همزمان با برگزاری همایش حماسه حضور گفت: خدا را شاکریم که پروردگار رحمت خود را بر ما نازل کرد و با توجه به این که موقع نزول باران ،موقع استجابت دعاست ما هم دعا می کنیم که خداوند ما را در همه عرصه ها علیه دشمن پیروز گرداند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها