خبرهای داغ:
به مناسبت ۵ آذر،

شکوه پایداری در سایه ولایت در شاهرود

حماسه سراسری حضور بسیجیان شهرستان شاهرود در همایش اقتدار بسیج بار دیگر نقش پررنگ بسیج را در صحنه حضور در خط مقدم دفاع از انقلاب و اسلام و نظام را به رخ دشمنان کشید.
کد خبر: ۹۰۸۲۹۹۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
شکوه پایداری در سایه ولایت در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، روز ۵ آذرماه سال ۱۳۵۸ امام راحل در فرمانی ماندگار و تاریخی دستور تشکیل ارتش بیت میلیونی را صادر نمود که بسیج نام داشت و امروز این ارتش ده‌ها میلیونی سبب قدام و دوام انقلاب نظام و اسلام است و تمام دشمنان در طول چهل سال عمر انقلاب در مقابل این شجره طیبه به زانو در آمده اند چرا که بسیج برگرفته از متن مردم است.
در سالروز تشکیل شجره طیبه بسیج قریب به ۴ هزار بسیجی شهرستان شاهرود از زن و مردم و پیر جوان و دانش آموز و دانشجو و کارگر و کارمند و طلبه و روحانی و کاسب و بازاری و فرهنگی از شهر‌ها و روستا‌های شهرستان با حضور در همایش اقتدار حضور، آمادگی خود را به رخ دشمنان انقلاب اسلامی کشیدند.
در این مراسم که در ساعت گل شاهرود با حضور جانشین معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه، فرمانده گروه پدافندهوایی ۱۰ محرم، فرماندهان نظامی و انتظامی، ائمه جمعه شهرستان، معاونین فرماندار شهرستان برگزار شد بعد از سان نیرو‌ها و قرائت قرآن، سرهنگ پاسدار جواد عبیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهرود به خیرمقدم پرداخت و سردار هادی مقدسی جانشین معاونت فرهنگی کل سپاه در سخنانی با تاکید بر حضور آگاهانه و با بصیرت مردم ایران در همه صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی بر مقاومت و ایستادگی ملی حول محور اسلام و ولایت تاکید کرد.
در این مراسم بسیجیان دریادل با سر دادن شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل آمادگی و اقتدار خود را برای از بین بردن ریشه استکبار و صهیونیسم جهانی نشان دادند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها