خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه :

معرفی اپوزیسیون و سلطه ­گران به ­عنوان ناجیان ملت ایران برنامه رسانه ای دشمن

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه گفت: رسانه ­های دشمن سعی دارند بعد از تخریب وجهه و دستاوردهای جمهوری اسلامی، آمریکا و اپوزیسیون خارج ­نشین همچون سلطنت ­طلبان را ناجی مردم ایران معرفی کرده و چنین القا می­کنند که با براندازی جمهوری اسلامی و حاکم شدن جریان سلطنت­ طلب، مشکلات اقتصادی مردم ایران حل می شود.
کد خبر: ۹۰۸۲۱۲۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، کریمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه در نشست سیاسی کارکنان سپاه زیرکوه با بیان اینکه در شرایط کنونی موضوعات و مسائل مختلفی در حوزه­ های گوناگون پیش­روی کشور قرار گرفته است،گفت: از میان این تحولات مختلف، به آن دسته از موضوعاتی که بیشتر برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی مسئله­ ساز است و آگاهی و تحلیل آن­ها برای نیروهای انقلابی و بسیجی ضرورت بیشتری دارد، باید توجه داشت.

 

وی در ادامه با بیان اینکه ایجاد شکاف میان ملت با حاکمیت یکی از اهداف دشمن است، افزود: یکی از جدّی­ ترین برنامه ­های دشمن که بسیاری از تبلیغات رسانه ­ای و بخش زیادی از جنگ روانی آن حول این موضوع در جریان است، ایجاد فاصله و جدایی هرچه بیشتر میان مردم با حاکمیت و قرار دادن آن­ها رویاروی نظام است. این برنامه مشخصاً بر روی مشکلات و چالش­ های درونی کشور، به­ ویژه در حوزه اقتصاد سوار می­ شود.

 

کریمی در ادامه یکی دیگر از اهداف و برنامه های دشمن را معرفی اپوزیسیون و دشمنان سلطه ­گر به ­عنوان ناجیان ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: رسانه ­های دشمن سعی دارند بعد از تخریب وجهه و دستاوردهای جمهوری اسلامی، آمریکا و اپوزیسیون خارج ­نشین همچون سلطنت ­طلبان را ناجی مردم ایران معرفی کرده و چنین القا می­کنند که با براندازی جمهوری اسلامی و حاکم شدن جریان سلطنت­ طلب، مشکلات اقتصادی مردم ایران حل می شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه درپایان بخشی از مشکلات اقتصادی پیش آمده در بازار و وضع معیشتی مردم را ناشی از تحریم ها و بد عمل کردن بعضی از مدیران داخلی دانست و افزود: متأسفانه مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم امروزه یکی از ذخایر تبلیغاتی دشمن علیه کشور ما است لذا هوشیاری بیشتری می طلبد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها