خبرهای داغ:

مراسم بزرگداشت هفته بسیج در محله اسلامی بقیه الله شاهرود+ تصاویر

مراسم بزرگداشت هفته بسیج به همت پایگاه سیدالشهدا حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۱۲۹۹
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم بزرگداشت هفته بسیج به همت پایگاه سیدالشهدا حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) و شورای محله اسلامی بقیه الله شهرک ولیعصر (عج) در مسجد جامع امام حسین (ع) برگزار شد.
در این مراسم که با قرائت آیات کلام الله مجید آغاز شد، علیرضا عامری راوی دفاع مقدس به بیان خاطراتی از رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و جنگ نرم دشمنان پرداخت و حمید نوروزی مجری برنامه نیز به دستاوردهای انقلاب اشاره کرد.
حجت الاسلام افضلی امام جماعت مسجد جامع امام حسین (ع) نیز در این مراسم با اشاره به اینکه منزل جایگاه مهمی است گفت: اگر منزل درست شد مدرسه و مسجد هم درست می شود و متاسفانه منازل ما برخی توپخانه است و منزل که خراب بود مسجد و مدرسه اثر ندارد.
وی با اشاره به هفته وحدت افزود: ما کجا وحدت داریم بیش از ۶۰ کشور اسلامی اما عربستان که مرکز وحی و اسلام است امروز دست آمریکاست و تنها کشور که متحده ایران اسلامی است که در جهان نمونه است.
افضلی با اشاره به بسیج اظهار کرد: خداوند در قرآن تاکید بر بسیج دارد و اقتدار کشور بسیج است.
امیرمحمد رجبی دبیر محله اسلامی محله بقیه الله شهرک ولیعصر (عج) نیز در این گردهمایی با ارائه گزارشی از فعالیت های محله اسلامی بقیه الله گفت: طرح محله اسلامی از اواسط مرداد استارت ویژه ای به همت فرمانده پایگاه سیدالشهدا برادر عربعامری خورد و در کمیته های مختلف پیشرفت داشته ایم.
وی افزود: خدمات بهداشتی درمانی در بحث دهان دندان و فشار خون و تهیه سبد کالا برای محرومین، تهیه پوشاک و البسه و اهدا به نیازمندان، توانمندسازی بانوان با برگزاری کارگاه های اشتغال زایی و فروش آنها و جشنواره اقوام در شب های عید برای پایان سال و معرفی به شهرستان و ارتباط با مجموعه های دانشگاهی و کانون همیاران سلامت و شورای معتمدین محله، تعامل خوب با فنی و حرفه ای و فرمانداری و اداره ورزش و جوانان و علوم پزشکی از برنامه های این شورا در این محله است.
رجبی خاطر نشان کرد: ورود به مدارس، برگزاری کلاس های ویژه خانواده ها، اشتغال‌زایی در شهرک ولیعصر ، افتتاح دفتر محله هم خواهیم داشت.
عربعامری فرمانده پایگاه سیدالشهدا هم با اشاره به تاسیس این پایگاه در سال ۱۳۶۴ گفت: خیلی از شهدایی که در محله بودند در این پایگاه حاضر بودند و جذب نخبگان به پایگاه و حلقه های صالحین، استفاده از پیشکسوتان بسیج در دستور کار است.
در پایان این مراسم با حضور فرماندهان سپاه ناحیه و حوزه و دبیر شورای محلات اسلامی شهرستان از پنج نفر از فعالین بسیجی پایگاه، امام جماعت و جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس با اهدا لوح و هدیه تحلیل و هدایا برندکان پیاده روی هفته دفاع مقدس به تعداد ۱۰ نفر به آنان اهدا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها