خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت،

دیدار فرمانده و مسؤول نمایندگی ولی فقیه و‌ جمعی از کارکنان سپاه و بسیجیان با امام جمعه شاهرود

به مناسبت هفته بسیج، فرمانده و مسؤول نمایندگی ولی فقیه و‌ جمعی از کارکنان سپاه و بسیجیان با امام جمعه شاهرود دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۸۱۲۹۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت هفته بسیج، فرمانده و مسؤول نمایندگی، ولی فقیه و جمعی از پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه شاهرود با امام جمعه این شهر دیدار کردند.
در این دیدار که در حسینیه امام خمینی (ره) دفتر امام جمعه شاهرود برگزار شد، سرهنگ جواد عبیری به ارائه گزارش از برنامه‌های هفته بسیج پرداخت و گفت: غبارروبی گلزار شهدا و افتتاح سقاخانه این گلزار شهدا و دفاتر محلات اسلامی با حضور فرمانده سپاه استان و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی، درمانی، بصیرتی از اهم فعالیت‌های هفته بسیج پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت است.
وی با اشاره به خدمات ارائه شده بسیج در طول سال افزود: برگزاری بوستان سلامت در تابستان، ارائه خدمات مرکز مشاوره، خدمات رسانی در محلات اسلامی، کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی، تجربه نگاری برای کشاورزان در انتقال تجربیات در قالب طرح همگام با کشاورز، مصاحبه با رزمندگان و ایثارگران، محفل روایتگری شهدا، حلقه‌های صالحین، برگزاری بیش از ۱۰۰ یادواره تاکنون از جمله اقدامات بسیج شهرستان در طول سال اخیر بوده است.
فرمانده سپاه شاهرود تصریح کرد: ارتباط با ائمه جمعه و جماعات، ارائه خدمات در قالب میز خدمت و مشاوره حقوقی به بسیجیان، برقراری و برگزاری گشت‌های محله محور و مسجدمحوری و حضور در پایگاه‌ها و دیدار چهره به چهره با بسیجیان و احصا مشکلات و برطرف کردن آن‌ها و افزایش تأثیرگذاری در بسیج را در دست پیگیری و اجرا داریم.
حجت الاسلام عیسی سلیمانی مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود نیز در این دیدار با بیان اینکه طبق ابلاغ، سپاه و بسیج امام جمعه شهر را به عنوان پدر معنوی شهر میدانیم و پشت سر شما حرکت و از رهنمود‌های شما استفاده می‌کنیم افزود: سپاه و فرماندهی آن و بسیجیان ارتباط مداوم با پایگاه‌ها و حوزه‌ها و ادارات دارند و فعالیت‌های خوبی انجام می‌شود.
در این دیدار از طرف سپاه شاهرود نامه مولا علی به مالک اشتر تحت عنوان منشور حکومت داری و هدیه‌ای به امام جمعه و استادیار صالحین شهرستان اهدا و از زحمات وی در بسیج تقدیر بعمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها