فرمانده پدافند هوایی غرب کشور عنوان کرد

استحاله عقاید مسلمانان حربه اول و آخر دشمنان اسلام

فرمانده پدافند هوایی غرب کشور گفت: استحاله عقاید مسلمانان حربه اول و آخر دشمنان اسلام در طول تاریخ بوده است تا جایی که شاهد هستیم در واقعه جانسوز عاشورا شمری که بارها پای پیاده به زیارت خانه خدا رفته بود قاتل بی رحم فرزند زهرای اطهر(س) می‌شود.
کد خبر: ۹۰۸۰۸۸۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴

استحاله عقاید مسلمانان حربه اول و آخر دشمنان اسلامبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، سرهنگ فرزاد فریدونی در یادواره شهدای دهستان خرمرود در مسجد جامع روستای اشتران با بیان اینکه امروز فضا و اندیشه جنگیدن دشمن تغییر کرده است، بیان داشت: دشمنان این نظام راه مبارزه را دیگر نظامی نمی‌دانند و برنامه‌ریزی خود را برای تغییر رفتارها به کار گرفته‌اند.

وی اظهار کرد: امروز دشمن نبرد رسانه انبوه و مدام خود را با بیش از 3 هزار شبکه ماهواره‌ای و فضای گسترده مجازی انجام می‌دهد تا رفتار و کردار مناسب بشریت را از اذهانش بگیرد و با تغییر رفتارها و استحاله اندیشه حقیقی، هدف خود یعنی فروپاشی کشورها را رقم زند.

فرمانده پدافند هوایی غرب کشور با اشاره به اینکه گوشی‌های هوشمند و ماهواره‌ها پیاده‎نظام‌های دشمن در جیب و خانه‌ها هستند، افزود: سرمایه‌گذاری دشمن برای بی‌هویت کردن یک جامعه در ابتدا گرفتن عفت و حیای یک زن است تا بدین تربیت زمینه تزلزل خانواده و در نهایت جامعه را شکل دهند.

فریدونی تصریح کرد: دشمن می‌بیند مردم ما ولایتمدار هستند و خود را بدهکار شهدا می‌دانند از این رو برای از بین بردن این تفکر ولایی و شهدایی با ترفندهای بسیار وارد کارزار شده است، یک روز با شایعه پراکنی و دروغ پردازی وارد می‌شود و روز دیگر با استراتژی ساماندهی نافرمانی‌های مدنی با پیشینه انقلابی پیش می‌آید.

وی عنوان کرد: استکبار از هوش مصنوعی و فضای مجازی برای شناخت افکار ما بهره می‌گیرد و سپس برای ما نقشه‌های شوم می‌کشد، اگر می‌خواهد اسلام و مدافعان حرم را زیر سوال ببرد با تمام قوا به میدان می‌آید و با فیلم‌های هالیودی زمینه را برای برعکس جلوه دادن جایگاه مدافعان حرم به کار می‌گیرد تا جایی که کسی نام حرم و صدای اذان را بشنود تنها نفرت، جنگ و خونریزی جلوی چشمانش بیاید.

فرمانده پدافند هوایی غرب کشور در ادامه با تأکید بر اینکه دشمن با برنامه‌های مختلف طرح‌ریزی شده شوم خود به دنبال آن است تا مردم ما را عاشق و شیفته غرب و آمریکا کند، گفت: آمریکاییان برای فروپاشی شوروی از همین طرح استفاده کردند و مسئولان، نخبگان و مردم آن کشور را عاشق فرهنگ آمریکا کردند تا جایی که شوروی فروریخت.

فریدونی همچنین با بیان اینکه دشمن با دومینوی عملیات روانی اقتصادی در فضای مجازی که بی‌بصیرتی در آن وجود دارد امروز می خواهد ملت را به زانو درآورد، گفت: در جنگ نوین دشمن باید بصیرت داشت و هوشیار بود چرا که هرگاه ما چراغ سبز به دشمن نشان دادیم شکست خوردیم و هرگاه ایستادگی کردیم پیروز میدان شدیم.

وی افزود: استحاله عقاید مسلمانان حربه اول و آخر دشمنان اسلام در طول تاریخ بوده است تا جایی که شاهد هستیم در واقعه جانسوز عاشورا شمری که بارها پای پیاده به زیارت خانه خدا رفته بود قاتل بی رحم فرزند زهرای اطهر(س) می‌شود.

فرمانده پدافند هوایی غرب کشور تأکید کرد: در جنگ رسانه‌ها بصیرت و دشمن‌شناسی و به ویژه شناخت مسیر حق دشوار است اما باید آگاه باشیم و فریب هر رسانه را نخوریم.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات