خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان:

ورود تفکر بسیجی در هر کشوری، لرزه بر اندام استکبار می‌اندازد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه ورود تفکر بسیجی در هر کشوری، لرزه بر اندام استکبار می اندازد، گفت: دنیا امروز به چشم خود دید که چگونه فرهنگ بسیجی کشور عراق و سوریه را از دست داعش نجات داده است.
کد خبر: ۹۰۸۲۶۰۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۶

ورود تفکر بسیجی در هر کشوری، لرزه بر اندام استکبار می‌اندازدحجت الاسلام حسن یار عبادی امجد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان با تبریک میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) و نیز گرامیداشت هفته مقدس بسیج، بیان داشت: بدون شک اگر فرهنگ بسیج در هر کشوری وارد شود آن را در مقابل استعمارگران مصون نگه می‌دارد.

وی اظهار کرد: دنیا امروز به چشم خود دید که چگونه فرهنگ بسیجی کشور عراق و سوریه را از دست داعش نجات داده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان افزود: حضرت امام خمینی(ره) با دور اندیشی و بصیرتی که داشتند این شجره طیبه را برای حفاظت از انقلاب اسلامی تشکیل دادند.

وی تصریح کرد: این روزها پس از گذشت سال ها از عمر پر برکت انقلاب اسلامی زمانی که به عوامل نگه دارنده انقلاب اسلامی نگاه می کنیم، می بینیم که بسیج از مهمترین شاخص ها و عوامل ماندگاری انقلاب بوده و هست.

عبادی امجد با اشاره به برخورداری بسیج از فرهنگ عظیمی همچون شهادت طلبی و استکبارستیزی بسیجیان، عنوان کرد: وجود بسیجی و فرهنگ بسیجی در کشور، لرزه بر اندام استکبار انداخته و توانسته است تمام نقشه‌های دشمنان را خنثی کند.

وی در ادامه به جنگ اقتصادی به پا شده از سوی دشمن علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام و انقلاب امروز با جنگ اقتصادی به مقابله با ایران اسلامی آمده‌اند و ما اگر بخواهیم از این مشکلات عبور کنیم و در جنگ اقتصادی هم بر دشمن پیروز شویم، تنها راه آن، ورود بسیج و فرهنگ بسیجی در عرصه اقتصادی با آن انسجام، وحدت و روحیه جهادی خود است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات