خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر خبر داد

اجرای 110 برنامه‌ به‌مناسبت هفته بسیج در ملایر/ بسیج وظیفه روشنگری و بصیرت‌افزایی دارد

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: به مناسبت هفته بسیج با همکاری حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و سایر اقشار بسیج تعداد 110 برنامه متنوع در سطح شهرستان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۰۸۰۸۴۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹

اجرای 110 برنامه‌ به‌مناسبت هفته بسیج در ملایر/ بسیج وظیفه روشنگری و بصیرت‌افزایی داردسرهنگ داود ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج یادآور اخلاص و از خود گذشتگی و به عرصه آمدن نیروهای عظیم به میدان است.

وی با اشاره به ضرورت گرامیدات هفته بسیج و ارائه گزارشی از عملکرد بسیج در عرصه‌های مختلف افزود: این امر باعث ناامیدی دشمن می‌شود و همایش‌های چند هزار نفره بسیج در شهرستان‌ها باعث بازدارندگی در مقابل دشمنان نظام است و هفته بسیج، هفته تقدیر از لشکریان مخلص خدا است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج با همکاری حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و سایر اقشار بسیج تعداد 110 برنامه متنوع در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: مهمترین برنامه‌های این هفته شامل دیدار با امام جمعه، سخنرانی پیش از خطبه‌ها، تجلیل از رزمندگان بسیجی دوران دفاع مقدس و فرماندهان پایگاه‌ها، یادواره شهدا و همایش 3 هزار نفری بسیجیان در ورزشگاه الغدیر، همایش فرهنگیان بسیجی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و سرکشی از خانواده‌های شهدا و... است.

ابراهیمی با بیان اینکه بسیج نیروی کارآمد است برای همه عرصه‌ها و جامعه، ابراز داشت: در هر زمانی و در هر عرصه‌ای که نیاز باشد بسیج به عنوان لشکر مخلص خدا باید وارد میدان شود و به جامعه یاری برساند و در جامعه امروز که شبهات زیاد است بسیج وظیفه روشنگری و بصیرت‌افزایی دارد و باید گفتمان امامین انقلاب را تبیین کند.

وی افزود: در جامعه امروزی با توجه به جنگ اقتصادی استکبار علیه کشور عزیزمان بسیج باید در عرصه اقتصادی هم وارد شود و به اقتصاد مقاومتی جامع عمل بپوشاند.

فرمانده سپاه ملایر اضافه کرد: بسیج در حرکت جامعه به این سمت و سو باید تلاش کند و به افرادی از جامعه که از نظر اقتصادی و معیشتی مشکل دارند از طریق اردوهای جهادی و کلاس‌های آموزشی یاری برساند.

وی تصریح کرد: همچنین با توجه به جنگ نرم دشمن علیه جوانان ما، بسیج در خصوص مقابله با آسیب‌های اجتماعی نیز باید فعالیت چشمگیری داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات