خبرهای داغ:

برگزاری مراسم زیارت عاشورابسیج فرهنگیان هندیجان

به مناسبت هفته بسیج کانون بسیج فرهنگیان با همکاری اداره آموزش و پرورش اقدام به برگزاری مراسم سخنرانی و زیارت عاشورا وصرف صبحانه نمود که در این مراسم معنوی جانشین فرمانده ناحیه سپاه و مدیر آموزش و پرورش و جمعی از پرسنل اداره آموزش و پرورش و امام جمعه موقت و مسئول کانون بسیج فرهنگیان هندیجان حضورداشتند.
کد خبر: ۹۰۸۰۷۶۹
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶

مسئول کانون بسیج فرهنگیان پیش از ظهر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج با همکاری مدیریت اداره آموزش و پرورش برنامه های متنوعی در سطح مدارس شهرستان هندیجان با هماهنگی و نظم خاصی در حال اجراء هست که یکی از برنامه بازگویی خاطرات هشت سال دفاع مقدس توسط راویان رزمنده است که تاکنون مورد استقبال دانش آموزان و معلمین شهرستان قرار گرفته است.

وی افزود : کانون بسیج فرهنگیان در راستای اهداف امام راحل و شهدا و پیروی از منویات مقام معظم رهبری برنامه های فرهنگی و هنری متنوعی را تدارک دیده که بخشی از آنها اجراء و مابقی در حال پیگیری هستند.

وی بابیان آمادگی معلمین و دانش آموزان در مراسم حماسی ۵ آذر گفت: معلمین و دانش آموزان شهرستان هندیجان با اعلام آمادگی در مراسم باشکوه و حماسی و به یاد ماندنی ۵ آذر روز بسیج مستضعفین حضور پرشور و با عزت خواهند داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها