خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه سپاه قاینات:

همه باید حول محور ولایت وحدت داشته باشند

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه سپاه قاینات گفت: در حال حاضر وحدت بین جناح های مختلف سیاسی از واجبات است و همه باید حول محور ولایت وحدت داشته باشند .
کد خبر: ۹۰۸۰۶۸۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام ملک آبادی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاینات در همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت گفت: در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران قرار گرفته ایم و تاکنون به مجاهدت بزرگوارانی همچون شما بسیجیان و با حول قوه الهی پرچم این انقلاب برافراشته نگه داشته است.

وی افزود: انقلابی که از ابتدا دشمنان نمی خواستند که شکل بگیرد و با بهانه های مختلف در صدد براندازی آن بوده اند ودر همان ابتدا ی انقلاب جنگ 8 ساله را برعلیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداختند و وقتی که دیدند نمی توانند با جنگ سخت انقلاب و مردم ایران را شکست دهند تاکتیک خود را عوض کردند و به سمت جنگ نرم رفتند .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاین اضافه کرد: دشمنان بارها اظهارکرده اند که برای براندازی حکومت اسلامی و مهار انقلاب و برای سرنگونی ایران باید نسخه ای شبیه شوروی سابق را اجرا کنیم که خوشبختانه تاکنون تمام نقشه های آنان با شکست مواجه شده است.

وی به مسئله داعش و قراردادن آنها در برابر اسلام ناب محمدی اشاره کرد و گفت: در یک طرف اسلام ناب قرارداده شد و در طرف دیگر شیعه انگلیسی را ایجاد کردند  و در کشورهای مختلف دست به کشتارهای فراوانی زدند.

حجت الاسلام ملک آبادی درادامه به مسئله جنگ رسانه ای دشمن نیز اشاره کرد و گفت: دشمنان غرب را گل و بلبل نشان می دهند و فضای ایران را یک فضای فقیر و بد بخت جلوه می دهند و می خواهند تصویر منفی از جمهوری اسلامی ایران ارائه دهند.

وی در بخش پایانی سخنان خود به موضوع FATFنیز اشاره داشت و گفت: مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران باید در این زمینه هوشیار باشند که دیگران برای کشور اسلامی ما تصمیم سازی نکنند.

حجت الاسلام ملک آبادی در پایان با اشاره به هفته وحدت نیز خواستار ایجاد وحدت و همدلی در بین احزاب و گروههای مختلف سیاسی در کشور شد و گفت: در حال حاضر وحدت بین جناح های مختلف سیاسی از واجبات است و همه باید حول محور ولایت وحدت داشته باشند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها