خبرهای داغ:
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود:

بسیجیان بسترسازان ظهور منجی عالم بشریت

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود با اشاره به نقش بی بدیل بسیج در کشور گفت: بسیجیان بسترسازان ظهور منجی عالم بشریت هستند.
کد خبر: ۹۰۸۰۶۱۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عیسی سلیمانی در نشست هفته بسیج که به همت پایگاه قمر بنی هاشم حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) در مسجد باب الحوائج شهرک توحیدی شاهرود برگزار شد در سخنانی با تبریک اعیاد ماه ربیع الاول با اشاره به نقش بسیج اظهار کرد: قبل از انقلاب بسیج مردمی در صحنه بودند و سبب پیروزی انقلاب شدند و بعد از آن هم در دوران دفاع مقدس بسیج پای کار بود و کارکرد خود را از نظامی به فرهنگی اقتصادی تغییر دادند هر چند نظامی پایه اساسی بسیج است.
وی با بیان بسیج نقش بی بدیل دارد چرا که در هر کجا می بینیم کاری شده یک پای آن بسیج است گفت: امام راحل بسترسازی انقلاب برای ظهور امام زمان بیان کردند و بسیج سربازان امام و بسترسازی این ظهور را خواهند داشت.
وی با تاکید بر حضور بسیج در تمام عرصه های خدمت رسانی جامعه گفت: بسیج بسترساز تمدن بزرگ اسلامی است و این معجزه امام راحل خود را ر آینده نظام اسلامی نشان خواهد داد همانطور که امروز در منطقه تفکر بسیجی خود را به خوبی نشان دادن است و قدرت های دنیا در مقابل این تفکر زانو زده اند و ناتوان در برابر آن هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها