خبرهای داغ:
در دومین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان جانباز و معلول وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،

درخشش تیم ورزشی جانبازان و معلول دانشگاه علوم پزشکی شاهرود

تیم شنای و شطرنج دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در دومین المپیاد ورزشی کارکنان جانباز و معلول وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مسابقات شنا در بخش انفرادی موفق به کسب مدال طلا، نقره و برنز شدند.
کد خبر: ۹۰۸۰۲۹۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در مسابقات شنا، مهدی کلاتهائی مدال طلا و نقره ۵۰ متر آزاد و ۵۰ متر قورباغه ۴۶ تا ۵۰ سال، عباسعلی قربانی نذری مدال برنز ۵۰ متر کرال پشت ۵۰ سال و محمد ابوالقاسمی مدال برنز ۵۰ متر کرال پشت ۴۶ تا ۵۰ سال کسب کردند.
همچنین در این مسابقات سرپرست تیم تنیس روی میز دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: نشاط ورزشی باعث ایجاد نشاط در زندگی کارکنان می‌شود.
حسین چوپان زاده ضمن قدردانی از مسئولین برگزاری المپیاد‌های ورزشی کارکنان وزارت بهداشت، گفت: در سال‌های اخیر به سلامت جسمی و روحی کارکنان وزارت بهداشت توجه ویژه‌ای شده است.
وی با بیان اینکه سطح کیفی میزبانی از ورزشکاران بسیار خوب است، ادامه داد: کارکنان وزارت بهداشت به خصوص عزیزان جانباز و معلول بعد از اتمام اینگونه المپیاد‌ها، با شور و نشاط بیشتری در محل کار خود حاضر می‌شوند.
چوپان زاده تصریح کرد: رقابت بانشاطی که کارکنان وزارت بهداشت در این المپیاد دارند در نهایت منجر به افزایش نشاط و شادابی در زندگی آن‌ها نیز می‌شود.
همچنین غلام خانعلی کارمند دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در دومین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان جانباز و معلول وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موفق شد نائب قهرمانی مسابقات میز ۴ شطرنج و به مدال نقره دست یابد.
نائب قهرمان مسابقات میز ۴ شطرنج دومین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان جانباز و معلول وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: انتظارم کسب مقام اول بود، اما خدا را شاکرم که به مدال نقره دست پیدا کردم.
غلام خانعلی افزود: ضمن تشکر از شرایط خوب پذیرایی در این المپیاد اظهار داشت: مسابقات بسیار خوب برگزار شد و داوران به بهترین شکل ممکن داوری کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها