خبرهای داغ:
امام جمعه دامغان:

نقش اقشار بسیج در استحکام خاکریزهای اقتصادی و اعتقادی کشور کلیدی است

امام جمعه دامغان با بیان اینکه نیروی ولایی بسیج الگویی بی بدیل در عرصه خدمت رسانی است، گفت: نقش اقشار بسیج در استحکام خاکریزهای جنگ اقتصادی کلیدی است.
کد خبر: ۹۰۷۹۹۴۳
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان در دیدار با فرماندهی، مسئولان و جمعی از پاسداران سپاه ناحیه دامغان به مناسبت نخستین روز هفته بسیج که به میزبانی دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد، کلام رهبر معظم انقلاب که بسیج را برای جوانان شورآفرین، برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان بیم آفرین دانسته را بهترین توصیف برای این نیروی مردمی و الهی دانست و اظهار داشت: سپاه و بسیج بازوی اقتدار کشور و نظام اسلامی هستند.

امام جمعه دامغان تحقق اهداف و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی را از مهمترین کارکردهای نیروی بسیج برشمرد و افزود: بسیجیان با انجام وظایف و مأموریتهای خطیر و گوناگون در قالب اقشار مختلف و نقش آفرینی در بستر جامعه این نهاد انقلابی را به الگویی بی نظیر در عرصه خدمت رسانی بدل کرده اند.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج در هشت سال جنگ تحمیلی کشور را نجات دادند و در شرایط بحرانی مختلف چهل سال اخیر همواره یاری رسان ملت، نظام و کشور بوده اند، خاطرنشان کرد: نیروی ولایی سپاه و بسیج امروز به نیرویی مؤثر در مباحث سیاسی، نظامی و فرهنگی در سطح منطقه و تحولات بین المللی بدل شده است، تحرکات دشمنان خارجی و برخی فریب خوردگان داخلی برعلیه سپاه پاسداران به همین دلیل است زیرا همواره درختی که بارور است را سنگ میزنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان به گسترش تفکر بسیج در بین ملت های مسلمان منطقه و نقش مهم سپاه قدس به فرماندهی سردار سلیمانی در دفع فتنه تروریستها در عراق و سوریه اشاره کرد و گفت: سپاه و بسیج بازوان توانمند انقلاب و ولایت، حافظان ارزشهای اسلام ناب محمدی و آرمانهای شهدا و سبب عزت امت بزرگ اسلامی هستند.

امام جمعه دامغان با اشاره به عملیات روانی و رسانه ای وسیع دشمن برای تخریب چهره سپاه و بسیج، تفکر جهادی و بسیجی را عامل پیشرفت کشور در حوزه های مختلف برشمرد و تصریح کرد: نیروی بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف دفاعی، فرهنگی و اجتماعی بسیار موفق بوده است و امروز در مقابله با تهاجم اقتصادی دشمن نیز با حرکت بر مسیر رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و تکیه بر توان مردمی مهمترین نقش را ایفا می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها