خبرهای داغ:

آیین رونمایی از چهارعنوان کتاب در شاهرود

آیین رونمایی از چهار عنوان کتاب، همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۹۶۵۲
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از چهارعنوان کتاب با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی واداره فرهنگ وارشاد اسلامی شاهرود رونمایی شد.
کتاب‌های (حباب)، (حریردل) و (پروانگی) سه کتاب شعر رباب خدامی متخلص به (آلاله) و کتاب (باقرآن در محاورات عامه) تالیف محمدحسین حسنی است که در این مراسم از آن رونمایی شد.
محمدحسین حسنی گفت: این کتاب به مدت چهار سال در ۱۶ گفتار با حدود یک هزار و ۳۰۰ آیه و حدود چهار هزار حدیث و روایت تالیف شده است.
وی با اشاره به مفید بودن این کتاب برای همه اقشار تصریح کرد: هرگفتاراز این کتاب به یک موضوع از جمله صفات الهی، بهشت و جهنم، اوامر و نواهی قرآنی، مرگ و... اختصاص داده شده است.
نویسنده کتاب (با قرآن در محاورات عامه) افزود: هدف اصلی از تالیف این کتاب به کارگیری آیات و روایات به جای جملات روزمره در مکالمات است.
حسنی مهمترین خواسته مولفان را حمایت مسئولین دانست و گفت: این کتاب به تعداد ۱۰۰۰ جلد در انتشارات آوای چلچله (چهل میقات) شاهرود منتشر شد.
در ادامه آیین رونمایی نویسنده کتاب‌های (حباب)، (حریردل) و (پروانگی) با تشکر از مسئولین گفت: علاوه برسه کتاب شعری که در این مراسم از آن رونمایی شد سه کتاب آموزشی در دست چاپ و یک دیوان شعر با گویش شاهرودی در دست تالیف است.
رباب خدامی با بیان اینکه بهترین لحظات شاعری اش را مربوط به زمانی می‌داند که اشعاری درباره خداوند می‌سراید بیان کرد: با توجه به علاقه‌ای که به دعای جوشن کبیر دارم و خلوصی که در آیه‌های آن احساس کردم آن را به نظم برگردانده ام و تنها چند آیه از آن باقی مانده است.
وی افزود: اغلب شعرهایش مضمون اجتماعی و گا‌ها طنز دارد.
سه کتاب این شاعر نیز به تیتراژ ۱۰۰۰ جلد و در انتشارات چهل میقات شاهرود به چاپ رسیده است.
 
آیین رونمایی از چهارعنوان کتاب در شاهرود
آیین رونمایی از چهارعنوان کتاب در شاهرود
ارسال نظرات
پر بیننده ها