مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان:

۱۰۳۲ شهید در ۱۰۱ گلزار شهدای شاهرود به خاک سپرده شده اند

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان گفت: در آمار‌های بنیاد شهید تعداد شهدای دفن شده ملاک قرار می‌گیرد و یکهزار و ۳۲ شهید در ۱۰۱ گلزار شهدای شاهرود از تک مزاری تا گلزار شهر شاهرود به خاک سپرده شده اند.
کد خبر: ۹۰۷۹۶۴۳
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام حسن فریدون در نشست ساماندهی گلزار شهدای شاهرود در فرمانداری وی‍ژه این شهرستان با بیان اینکه اعتبارات در جهت ساماندهی گلزار‌های شهدا شهرستان شاهرود سال گذشته یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بوده که از این میزان ۷۵۰ میلیون ریال تخصیص یافته است اظهار کرد: از سال ۹۵ با توجه به قرارگیری برنامه‌های ساماندهی گلزار‌های شهدا در حوزه دهیاری ها، شهرداری‌ها و در سطح کلان استانداری ها، به دلیل تعدد مدیریت، گاهی خلاء‌هایی دیده می‌شود و سمنان جزو استان‌های نمونه در ساخت گلزار شهدا از نظر کمی و کیفی بوده، اما به دلیل تعداد زیاد و پراکندگی آن‌ها مشکلاتی نیز وجود دارد.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان با تقدیر از فرمانداری ویژه شاهرود برای برگزاری این نشست افزود: پس از پنج سال حضور من در مدیریت استان نخستین باری است که برای حضور در نشست به شاهرود دعوت شدم.
فریدون با بیان اینکه تغییرات مدیریت‌ها گاهی چالش‌هایی در انجام عملیات طرح‌های گلزار شهدا ایجاد می‌کند گفت: در آمار‌های بنیاد شهید تعداد شهدای دفن شده ملاک قرار می‌گیرد، و یکهزار و ۳۲ شهید در ۱۰۱ گلزار شهدای شاهرود از تک مزاری تا گلزار شهر شاهرود به خاک سپرده شده اند.
فریدون افزود: ۳۸۰ شهید در گلزار شهدای شهر شاهرود دفن شده اند و این گلزار از بزرگ‌ترین گلزار‌های استان سمنان است.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان همچنین متولی اصلی در حوزه شهدای گمنام را بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس برشمرد و گفت: این بنیاد تمامی کار‌های اداری را انجام می‌دهد، اما فراهم کردن تمامی زیرساخت‌ها از صفر تا صد بر عهده نهاد درخواست کننده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها