خبرهای داغ:
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه زيركوه:

تفکر بسیجی حافظ انقلاب است

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه زيركوه شاخص هاي بسيجي را بصيرت، اخلاص و عمل به هنگام بيان كرد و گفت: مشكلات و گردنه هاي زيادي سر راه است لذا عزم و اراده و نگاه به دور لازم است.
کد خبر: ۹۰۷۹۶۲۰
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، ابراهیم کریمی فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه زيركوه امروز در ديدار با امام جمعه شهرستان زيركوه ضمن تبريك فرا رسيدن هفته بسيج ، هفته وحدت و ماه ربيع گفت: ما در اين ايام پر خير و بركت بيش از 100 برنامه در سطح شهرستان و مراكز بخش ها اجرا خواهيم كرد.

 

وي با اشاره به اين سخن رهبري،كه مي فرمايند " معناي واقعي بسيج توأم كردن ايمان با عمل است " گفت: بسيجيان ما در اين شهرستان در همه مراسم و مناسبت ها همواره پيشگام بوده اند و واقعاً جهادي و انقلابي در برنامه ها شركت داشته اند و لذا من به عنوان خادم اين عزيزان به همه  بسيجیان عزيز خداقوت مي گويم.

 

کریمی ادامه داد: اين نظام و انقلاب مال خود بسيجيان عزيز و مردم شريف ايران اسلامي است و لذا حق مطلب هم همين حضور انقلابي در برنامه ها است.

 

وي شاخص هاي بسيجي را بصيرت، اخلاص و عمل به هنگام بيان كرد و گفت: مشكلات و گردنه هاي زيادي سر راه است لذا عزم و اراده و نگاه به دور لازم است.

 

فرمانده ناحیه بسیج سپاه زیرکوه ادامه داد: بايد شور انقلابي و توسل به پروردگار و اولياي الهي افزايش پيداكند. لذا فرداي ملت ايران و امت اسلامي به مراتب بهتر از امروز خواهد بود.

 

كريمي در ادامه افزود: بسيج يعني متن مردم كه مي توان اميد دفاع از انقلاب را از آنها داشت و افزود: ما به كمك همين بسيجيان عزيز در سال گذشته بيش از 30پروژه محروميت زدايي، اعزام 65 گروه جهادي شناسنامه دار شهرستاني ، استاني و كشوري و اجراي برنامه هاي فرهنگي و ا جراي كارگاههاي آموزشي و... اجرا كرده ايم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها