خبرهای داغ:
در آستانه هفته بسیج برگزار شد:

دیدار فرماندهان و مسئولین بسیج قاینات با امام جمعه شهر

درآستانه هفته بسیج جمعی از فرماندهان پایگاههای بسیج شهرستان قاین با امام جمعه این شهر دیدار وگفتگو کردند.
کد خبر: ۹۰۷۹۳۸۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،درآستانه هفته بسیج ،فرماندهان و مسئولین بسیج قاینات با حجت الاسلام رحمانی امام جمعه این شهر دیدار و گفتگو کردند.

سرهنگ رضا هزاری فرمانده سپاه ناحیه قاینات در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج و تقارن آن با هفته وحدت بیان داشت : بسیج نهادی است که ظرفیت حضور اقشار مختلف جامعه را دارد و درخشنده ترین کارنامه بسیج در طول 8 سال دفاع مقدس به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به فعالیت های بسیج در این دوران در عرصه های مختلف گفت: از عرصه های مختلف بسیج در این دوران می توان برای پیشبرد و رسیدن به اهداف عالیه جامعه اسلامی بهره برد.

هزاری با بیان این که دشمنان قسم خورده انقلاب  در هر عرصه ای جبهه ای را به روی ملت ایران گشوده اند گفت:  استفاده از تفکر بسیج در مقابله با دشمنان می تواند سرمشق و الگویی برای جامعه در مبارزه با عرصه های مختلف جنگ دشمن باشد.

فرمانده سپاه ناحیه قاینات با اشاره به طرح های پیش روی بسیج در عرصه های مختلف از جمله طرح علی اکبرو برنامه محوری شهید حججی ،طرح شهید بهنام محمدی با هدف پیوند زدن دانش آموزان با مسجد و مدرسه و خانواده در بین مدارس شهرستان،اجرای طرح شهید رهنمون با هدف اعزام تیم های پزشکی گفت: طرح گشت های رضوین از جمله برنامه های پیش روی بسیج است که  در قالب گشت های محله محور در نقاط مختلف شهرستان برگزار می شود.

وی درادامه به برنامه های محوری هفته بسیج  اشاره کرد و گفت: همایش عظیم بسیجیان در روز 5 آذر ،بهره برداری از پروژه های بسیج سازندگی،ارائه میز خدمت به بسیجیان،بیعت با شهدا و غبار روبی گلزار شهدا،برگزاری یادواره های شهدا تحت عنوان آبروی محله و... را از اهم برنامه های هفته بسیج برشمرد و خواستار همکاری مسئولین شهرستان در هرچه بهتر برگزار شدن این برنامه ها شد.

 حجت الاسلام رحمانی امام جمعه قاین نیز دراین جلسه بیان داشت: یک فرد مسلمان در همه حالات زندگی خود بسیجی باشد و باید سعی کنیم رشد ما با رویکرد بسیجی در طول تاریخ فراگیر شود .

ی با تاکید بر الگو برداری از اسوه های حسنه در طول تاریخ گفت: باید همه ابعاد شخصیتی ما در عرصه های مختلف رشد کند.

امام جمعه قاین با اشاره به فرماندهی دوران دفاع مقدس به وسله فرماندهان جوان ان دوران گفت: سنین فرماندهان ما در عملیات های مهم دوران جنگ تحمیلی از آن چه که تصورش هم را می کنیم کمتر بوده است و امروزه اگر نگوییم جوان امروز ما از جوانان ان زمان جلوتر هستند قطعا عقب تر نخواهند بود و باید به جوانان نیز بها داد واز ظرفیت جوانان استفاده کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها