خبرهای داغ:
امام جمعه طبس:

بسیج یکی از والاترین عوامل پیشبرندگی انقلاب است

امام جمعه طبس گفت : امروز بهترین و والاترین عامل پیشبرندگی انقلاب بعد از رهبری پیامبر گونه مقام معظم رهبری در انقلاب اسلامی و صدور آن به جهان بسیج و تفکر بسیجی است.
کد خبر: ۹۰۷۸۹۹۲
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی ،امام جمعه طبس  در جمع بسیجیان به مناسبت هفته بسیج ضمن تبریک هفته بسیج و هفته وحدت اظهار داشت:بسیج اگر نبود مطمئنا انقلاب به این سرعت پیروز نمی شد و همچنین به جهان ثابت نمی شد و شاید اگر نمی بود انقلاب اسلامی هم به چهل سالگی نمی رسید.

امام جمعه طبس گفت: امروز اگر سلطه داعش بر عراق و سوریه نابود شده است به خاطر بسیج و تفکر بسیجی است و بسیج می تواند در پیشبرد اهداف انقلاب بسیار کارساز باشد.

وی خاطر نشان کرد : امروز بزرگترین خیانت این است که فردی یا مسئولیدر این نظام زندگی کند و حقوق بگیرد ولی جایگاه بسیج و ولایت را نشناسد .

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی افزود : دشمن با ایجاد تفرقه می خواهد مهمترین عامل چالش زا در جمهوری اسلامی ایران را بسیج و تفکر بسیجی اعلام کند ولی دشمن بداند مردم ما با حضور در صحنه های گوناگون و با وحدت یکپارچه همیشه دسیسه های دشمن را خنثی کرده است.

امام جمعه طبس گفت: بسیجی بودن به بستن چفیه و لباس بسیجی تنها نیست بلکه اینها یک نمادند و مهمترین عامل بسیجی بودن تفکر بسیجی است که هر فرد یا شخصی می تواند بسیجی باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی با اشاره به این که باید شعار های اول انقلاب را برجسته و حفظ کنیم خاطر نشان کرد : اگر کسی در این نظام جمهوریت و یا اسلامیت را در این نظام زیر سوال ببرد و باید سرجایش نشانده شود.

وی افزود : بسیج همیشه با حضورش در تمام عرصه ها خصوصا نظامی توانسته است آمریکا ،با هزینه کردن 7 ترلیون دلار هزینه در منطقه را شسکت دهد.بسیجی باید همیشه غیرت دینی و بصیرت سیاسی خود را بالا ببرد و بسیجی با بصیرت می تواند جلو نفوذ دشمن در تمام عرصه ها را بگیرد.

امام جمعه طبس گفت:ارتباط با مردم و ایجاد محبوبیت برای بسیج باید دائم سرلوحه کارها قرار گیرد تا بتواند تفکر بسیجی در بین مردم محبوبیت ایجاد کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار