خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه سرخه:

از اجرای طرح غنچه‌های مقاومت تا نمایشگاه زنان بسیجی در سرخه

فرمانده سپاه ناحیه سرخه با اشاره به برگزاری جشن تولد شهدای هفته بسیج با نام غنچه‌های مقاومت گفت: برپایی نمایشگاه زنان بسیجی، راهپیمایی شبانه مشترک پایگاه‌های شهری همراه با فراخوان گردان عاشورا با عنوان حماسه حضور در هفته بسیج اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۰۷۸۹۸۲
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، عباسعلی کاظمی در نشست خبری برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در محل سپاه سرخه با اشاره به اهمیت گرامیداشت این هفته گفت: امام خمینی (ره) با تشکیل سازمان بسیج مستضعفین که یکی از برکات بزرگ برای این انقلاب و کشور بود کشور را در تمام صحنه‌هایی که این نیروی عظیم و مردمی حضور دارد بیمه کرده است.
وی افزود: بسیج شجره طیبه‌ای است که در سال ۹۷ به سن چهل سالگی و تکامل خود رسیده و راه حل رهایی از این معضلات امروز جامعه ما بسیج شدن دوباره تمام مردم و ملت ایران است تا از این آزمایش بزرگ و سرنوشت ساز سربلند و پیروز باشد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سرخه با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان سرخه بیان کرد: افتتاحیه برنامه‌های بسیج و برگزاری جشن تولد شهدای هفته بسیج با نام غنچه‌های مقاومت؛ برگزاری محفل انس با قرآن با عنوان کلام نور، برپایی نمایشگاه زنان بسیجی، حفظ و انسجام و راهپیمایی شبانه مشترک پایگاه‌های شهری همراه با فراخوان گردان عاشورا، فراخوان گردان ۳۰۴ بیت المقدس با عنوان حماسه حضور از برنامه‌های این هفته می‌باشد.
وی افزود: برنامه‌های متنوع دیگری مانند؛ پیاده روی، عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدای سرخه توسط بسیجیان و آحاد مردم با عنوان شوق زیارت، جشن بزرگ ولادت پیامبر اعظم و امام جعفر صادق همراه با تقدیر از بسیجیان نخبه با نام طلوع نور و رحمت؛ گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان سرخه و دیدار از خانواده محترم شهدا از دیگر برنامه‌های این هفته می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها