خبرهای داغ:

توزیع نوشت افزار دربین دانش آموزان نیازمند روستای دریهک هندیجان

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید اردشیر قنواتی روستای دریهک هندیجان از توزیع بسته های نوشت افزار در میان دانش آموزان نیازمند و غبارروبی و نظافت مسجد پنج تن آل عبا روستای دریهک شهر زهره هندیجان با همت بسیجیان گروه جهادی شهید اردشیر قنواتی به مناسبت آغاز ولایت و امامت حضرت امام مهدی (عج) خبرداد.
کد خبر: ۹۰۷۸۵۵۱
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰

سعید عباسی در شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: بسیجیان گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج شهید اردشیر قنواتی روستای دریهک هندیجان برای خدمات رسانی شایسته به اهالی روستا و همکاری با شورا و دهیار اقدام به پاکسازی و نظافت معابر ، کوچه و خیابان های روستای دریهک نمود.

وی افزود : یکی از عمده اقدامات مفید و تاثیر گذار پایگاه مقاومت بسیج شهید اردشیر قنواتی ، تجلیل از خانواده های معظم شهدا در حضور فرمانده ناحیه سپاه و رئیس اداره بنیاد شهید هندیجان و بزرگان و معتمدین بود که با اهداء لوح تقدیر و هدیه به شایستگی در روستای دریهک از توابع شهرستان هندیجان انجام گرفته شد.

وی بابیان برگزاری مراسم غبارروبی مزار شهدای روستای دریهک گفت: طی مراسمی مزار مطهر شهدای والامقام روستای دریهک با شکوه خاصی غبارروبی و عطر افشانی شد و همچنین نشست های روشنگری و بصیری با حضور بسیجیان واهالی روستا در پایگاه مقاومت بسیج شهید اردشیر قنواتی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها