خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

ملاک دوست داشتن خداوند تبعیت از امام است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به این‌که هر کسی در مقابل خداوند متعال از خود تواضع نشان می‌دهد، گفت: اگر واقعا خداوند متعال را دوست داریم ملاک دوست داشتن خداوند تبعیت از امام و فرستاده او است.
کد خبر: ۹۰۷۸۲۹۵
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار جمعی از روسای کلانتری های خراسان‌جنوبی، ضمن تبریک سالروز ولایت حضرت صاحب‌الزمان (عج)، اظهار کرد: بصیرت به معنی واقع‌بینی است و بسیاری از ظواهر امور را همه یکسان می‌بینند اما اهل بصیرت و دقت، اموری که ظاهر آنها یکسان است را متفاوت می‌بینند.

 وی به مسئله ولایت حضرت حجت (عج) اشاره کرد و افزود: در این مسئله یک امور ظاهری وجود دارد و آن این است که همه به هم تبریک می‌گویند و شربت و شیرینی می‌دهند و این روز را بزرگداشت می‌گیرند اما واقعیت امر چیز دیگری است.

 نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: برای اینکه ما با حفظ امور ظاهری مورد قبول امام خود قرار بگیریم، معیارهایی وجود دارد و آن سنخیت است و باید با آرمان‌های امام و مکتب خود سنخیت پیدا کنیم.

 عبادی با اشاره به این که در روایات آمده اگر می خواهید خود را ارزیابی کنید باید ببینید قطب‌نمای قلبتان به کدام سمت است، خاطرنشان کرد: اگر دلت به سمت انسان‌های خوب و پاک جذب شد بدان با آرمان و مکتب امامت سنخیت دارد و قدر دلت را بدان چرا که خیر در آن نهفته است.

 وی با بیان این‌که دلی که به سمت انسان‌های خوب و پاک کشش ندارد باید مسیرش را عوض کند، افزود: بصیرت این است که واقعیت امور را هم در بیرون و هم در داخل خودمان ببینیم.

 نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: هر پیروی، پیشوایی دارد و پیشوای او همان کسی است که به او اقتدا می‌کند نه کسی که برای او جشن می‌گیرد.

 عبادی یادآور شد: کسی که از شیطان پیروی می کند امامش شیطان است و همچنین کسی که از ترامپ پیروی می‌کند امامش ترامپ است.

 وی با اشاره به این‌که هر کسی در مقابل خداوند متعال از خود تواضع نشان می‌دهد، افزود: اگر واقعا خداوند متعال را دوست داریم ملاک دوست داشتن خداوند تبعیت از امام و فرستاده او است.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به این‌که دوست داشتن خداوند با پول‌دار بودن منافات ندارد، گفت: در حال حاضر عده‌ای حزب تشکیل می‌دهند و به فرانسه، انگلیس و ترامپ اعتماد دارند و تمام این تلاش‌ها برای پول است نه برای خداوند متعال.

 عبادی تصریح کرد: کسی با امام زمان (عج) می‌تواند سنخیت پیدا کند که انگیزه‌ای به جز انگیزه الهی محرک او نباشد.

 وی افزود: وقتی ما به دنبال هوای نفس خود هستیم هیچ سنخیتی با خواسته‌های امام زمان(عج) ندارد و این در صورتی است که امام زمان (عج) حضور دارد و ما از الطاف ایشان بهره می‌بریم. 

 سعید فاضل دادگر جانشین فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی نیز در این دیدار اظهار کرد: لباس نیروهای نظامی لباس شهادت است.

 وی افزود: ماموران نیروی انتظامی با نثار خون و سلب آسایش از خود ماموریت‌های نظامی را انجام می‌دهند.

 جانشین فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی به برگزاری دوره‌های آموزشی اشاره کرد و گفت: دوره‌های بصیرت، نسیم معرفت و رشد تعالی برای مدیران و کارکنان فرماندهی انتظامی، رؤسا و کارکنان کلانتری‌ها با هدف ارتقای سطح بینش و تعاملات با مردم و افزایش مهارت‌های اخلاقی و اجتماعی برگزار می‌شود.

 انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها