خبرهای داغ:

حمایت بسیج و سپاه آغاجاری از تولیدکننده های داخلی و اقتصاد مقاومتی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری سرهنگ دوم پاسدار جمالی گفت: کارگاه تولیدی آب رادیات ، آب مقطر، شیشه شوی کاملا ایرانی و تولید داخل در راستای تحقق شعار سال و رهنمود های مقام معظم رهبری در شهر جولکی توابع شهرستان آغاجاری افتتاح میشود.
کد خبر: ۹۰۷۸۱۳۳
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱

سرهنگ دوم پاسدار جمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرستان آغاجاری گفت: در راستای حمایت از تولید داخلی و ایرانی و همچنین اقتصاد مقاومتی این ناحیه حمایت خود را از کارگاه تولیدی و بسته بندی آب رادیات ،آب مقطر و شیشه شوی کاملا ایرانی را اعلام می کند.

ایشان ضمن تشکر از برادر بسیجی سید فاضل مهدی نیا از نیروهای خلاق تابعه حوزه امام حسین ع شهر جولکی اظهار کرد: این ناحیه در راستای پیشرفت و راه اندازی این طرح ابتکاری تولیدی در شهر جولکی با در اختیار گذاشتن وام های سازندگی جهت تسهیل در راه اندازی این کارگاه حمایت میکند.گفتنی است این کارگاه توان تولید ۵۰۰ بشکه ۱/۵ لیتری را در روز به همت این بسیجی خلاق و حوزه مقاومت بسیج امام حسین ع در راستای تحقق شعار سال را دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری عنوان کرد: این کارگاه تولیدی آب رادیات ، آب مقطر ، شیشه شوی قرار است به حول قوه الهی در هفته بسیج در شهر جولکی توسط مسئولین محلی و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری افتتاح گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها