خبرهای داغ:

برگزاری اجتماع مدافعان حریم ولایت در شاهرود

دومین اجتماع بزرگ مدافعان حریم ولایت در شاهرود با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۷۹۹۱
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۰
گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دومین اجتماع بزرگ مدافعان حریم ولایت در شهرستان شاهرود عصر امروز به همت جامعه ایمانی مشعر و در یادبود شهدای مدافع حرم این شهرستان و سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع)، با قرائت قرآن کریم و ابتهال سیدیوسف حسینی برگزار شد.
این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان، هیئات مذهبی شهرستان شاهرود و استان سمنان در مسجد غربای شاهرود آغاز برپا شد.
مردم پای نظام و دین ایستاده‌اند
حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا قندهاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در این گردهمایی با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی اظهار کرد: جان بولتن در نشست منافقین خبیث حرفی نامربوط زد که نباید جمهوری اسلامی چهل سالگی خود را ببیند.
وی تصریح کرد: به کوری دشمنان و مستکبران عالم، امسال را با عزت آغاز کردیم و حضور مردم در ۱۳ آبان طبق گزارشی که از سراسر کشور ارائه شد، نسبت به سال‌های گذشته متفاوت، عالی و چشمگیر بوده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان بیان کرد: مردم ما فهمیم هستند؛ هر چند مشکل دارند، اما پای نظام و دین خوب ایستاده‌اند.
در این برنامه حجت الاسلام والمسلمین بی آزار تهرانی به سخنرانی و سید رضا نریمانی مداح اهل بیت نیز در رثای امام عسکری به مرثیه سرایی و عزادارای پرداخت.
در حاشیه این گردهمایی نیز موکب مصباح الهدی و سقاخانه قمربنی هاشم از شرکت کنندگان پذیرایی کردند.
لازم به ذکر این گردهمایی در راستای برنامه‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی در استان سمنان برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها