خبرهای داغ:
امام جمعه آرادان:

اعتماد مردم روز به روز به سپاه بیشتر شده است/خیانت ها و‌کنایه خناسان بی اثر است

امام جمعه شهرستان آرادان با بیان اینکه مردم بیشتر از گذشته به سپاه اعتماد دارند گفت: توطئه دشمنان داخل و خارج در بی اعتبار کردن سپاه بی نتیجه است.
کد خبر: ۹۰۷۷۶۸۵
|
۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از آرادان، حجت الاسلام والمسلمین جلیل شریفی نیا در دیدار فرمانده سپاه استان و فرماندهان سپاه نواحی
با تقدیر از فرماندهان سپاه استان و شهرستان آرادان در انجام فعالیت‌های فرهنگی و اثرگذار در جامعه اظهار کرد: سپاه از آغاز انقلاب و تأسیس همراه انقلاب و رهبر و بنیانگذار جمهوری اسلامی و بعد از امام رحل در خط ولایت و شهدا حرکت کرده است.
وی با بیان اینکه ما از دوران نوجوانی حسی خوبی به مجموعه محبوب و دوست داشتنی سپاه داشته ایم گفت: در فرمایشات امام راحل و توصیفات در مورد سپاه که نشان‌دهنده این است که این نهاد ولایی مردمی و مقدس است و بیانات رهبر انقلاب که در مورد سپاه دارند و تعابیر که آقا به کار می‌برند هر چند همه نیرو‌های مسلح برای ما محترم و ارزشمند هستند، اما پشتیبان و بازوی ولایت سپاه است و روز ولادت امام حسین روز پاسدار است که این باید باشد چرا که پاسدار حریم اسلام و ولایت بوده است.
امام جمعه آرادان تصریح کرد: لحظه لحظه خدمت در این نهاد مقدس را باید قدر دانست چرا که فرصت‌ها مثل ابر می‌گذرد و دوره خدمت انسان کوتاه است و از این لحظات و حالات استفاده کنید که در معرض رحمت الهی هستید و نسیم‌های رحمت جان بخش الهی به سوی شما وزیدن گرفته و این سنگر وسیله‌ای است که باید برای استکمال وجود خود و خودسازی استفاده کرد.
وی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت تکلیف شرعی است و امتیاز معنوی است که رهبری داریم گفت: مسئولیت تکلیف شرعی است چرا که حفظ نظام از اوجب واجبات است و یک امتیاز معنوی است که وسیله خودسازی برای ما باشد که اثرات وجودی ما در جامعه منعکس شود.
شریفی نیا با بیان اینکه امتیاز سپاه بسیج این است که در نگاه مردم ویژه و عجیب است و اعتماد جلب شده است هر چند تلاش دشمن تخریب این نیرو است عنوان کرد: امروز برخی کنایه‌های می‌زنند، اما سپاه در دل مردم جای دارد و اگر یک حادثه‌ای رخ می‌دهد نیرویی که واقعا آماده است سپاه است و در دل مردم جای دارد و این همه تخریب‌ها نتوانسته خللی در این اعتماد مردم وارد کند و تا حد اعلا این اعتماد هیت و تداوم دارد.
وی با بیان اینکه زمینه‌های لازم برای تمدن نوین اسلامی در حال تحقق است افزود: تلاش همه در موقعیت و مقطع حساس کنونی اعتلای اسلام و انقلاب است هر چند عده‌ای کم کاری و خیانت کاری می‌کنند با این همه تاکیدات آقا، اما مردم نسبت به اصل نظام و رهبری اعتماد و پی می‌برند به خیانت‌ها و امیدواریم همه هدایت شوند و براه بیایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها