خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:

عمق بخشی به نظام و انقلاب در بین آحاد جامعه هدف اصلی بسیج و سپاه

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: عمق بخشی به نظام و انقلاب در بین آحاد مردم جامعه وظیفه و هدف اصلی بسیج و سپاه است.
کد خبر: ۹۰۷۷۰۲۰
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج)استان سمنان در جمع فرماندهان و مسئولین معاونت های سپاه ناحیه سمنان ضمن اشاره به پاک بودن و درستکار بودن کارکنان این رده گفت مهمترین نکته در طول دوران خدمت یک پاسدار همین پاکی و درستکاری است که باید حفظ و به آن اهمیت داده شود.
وی در ادامه ضمن اشاره به موفقیت های کسب شده توسط سپاه ناحیه سمنان گفت:رگه هایی از خلاقیت و ابتکار در حوزه عمل در بین کارکنان سپاه ناحیه سمنان دیده می شود ولی نباید قانع بود و باید توسعه داد .هدف عملیاتی و اهداف سازمانی باید مورد توجه قرار بگیرد و در طول برنامه ها و در طول سال باید رصد شود که بدانیم چقدر از آن اهداف محقق شده است و کجای کار هستیم.و مدام باید اتاق وضعیت را در ذهن خودمان داشته باشیم و موضوعات را رصد کنیم.
سرهنگ دامغانی در ادامه گفت:در عرصه جنگ سخت راه اندازی اتاق وضعیت کار دشواری نیست ولی در عرصه جنگ نرم پی ریزی و پیاده کردن و به نتیجه ختم شدن این اتاق وضعیت کار دشواری است و اگر موفق به پی ریزی این اتاق وضعیت شدیم رسیدن به اهداف سازمانی آسان می شود.
وی افزود:اگر هدف را گم کنیم حجم کاری و برنامه ای بالا را انجام میدهیم در صورتی که اثر گذاری نداریم یا بسیار کم است.و مجموعه سپاه و بسیج از ما کاری را می خواهند که هدف را محقق کنیم.و در این راه باید هوشمند عمل کرد تا انجام فعالیت ها تاثیر گذار باشد.
دامغانی افزود:عمق بخشی به نظام و انقلاب مهمترین هدف برنامه های سپاه و بسیج است.و در این راه دو کار مهم را انجام می دهیم تا به هدف نهایی دست پیدا کنیم و آن برطرف کردن مشکلات مردم و جامعه است و مهمتر از این حضور یک جوان مومن انقلابی در برنامه های بسیج مثل اردوهای جهادی می تواند با رفتار و اخلاق و منش خود دیگران را جذب قرآن و نظام و انقلاب کند لذا فعالیت ها باید معطوف به هدف باشد.
سرهنگ دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان در پایان گفت: باید به مسجد و مسجد محوری بودن برنامه ها اهمیت ویژه ای بدهیم.اگر بخواهیم نظام و انقلاب را قوی نگه داریم و پیش برویم و کار بنیادی کنیم باید نقش مساجد را پرنگ کنیم در جامعه و همچنین برنامه ها را نیز مردم محور کنیم زیرا کار باید از طریق خود مردم پیگیری شود تا عموم مردم احساس مالکیت داشته باشند نسبت به نظام و انقلاب و کشور. که اگر اینچنین شود تا پای جان پای نظام و انقلاب و کشور می ایستند همچنان که در۴۰ سال گذشته با تمام وجود پای نظام ایستاده اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها