خبرهای داغ:
فرمانده بسیج دانشجویی استان سمنان:

رابطه گسترده و نزدیک با ائمه جمعه یکی از نقاط قوت بسیج دانشجویی استان سمنان

فرمانده بسیج دانشجویی استان سمنان گفت: مجموعه بسیج دانشجویی رابطه گسترده ای با ائمه جمعه در سراسر استان دارد.
کد خبر: ۹۰۷۶۹۸۶
|
۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مسئول بازرسی و تعالی فرماندهان ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) و نماینده، ولی فقیه در سپاه استان سمنان با فرمانده و کارکنان بسیج دانشجویی استان سمنان و فرماندهان حوزه‌های بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های سراسر استان سمنان دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار که به میزبانی بسیج دانشجویی استان سمنان برگزار شد، جمعی از فرماندهان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر استان نیز حضور داشتند؛ دهرویه فرمانده بسیج دانشجویی استان سمنان ضمن تبریک انتصاب سرهنگ دامغانی به عنوان فرمانده جدید سپاه استان سمنان، به بیان گزارشی از عملکرد خود پرداخت.
دهرویه ضمن ارائه آماری از تعداد و پتانسیل‌های بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های سراسر استان گفت: مجموعه بسیج دانشجویی رابطه گسترده و نزدیکی با ائمه جمعه در سراسر استان داشته واین موضوع به عنوان یک نقطه قوت برای بسیج دانشجویی استان محسوب می‌گردد.
وی در ادامه افزود: با توجه به حضور گسترده فرماندهان بسیج دانشجویی در شورای فرهنگی دانشگاه‌ها، تعامل خوب و رابطه عمیقی میان مجموعه بسیج دانشجویی استان و دانشگاه‌های سراسر استان برقرار گردیده است و نتیجه این تعاملات در اردو‌های جهادی که در تابستان سال جاری برگزار گردید کاملا مشهود بود.
فرمانده بسیج دانشجویی استان سمنان در انتها سطح رابطه مجموعه بسیج دانشجویی با دانشگاه‌های سراسر استان را مطلوب ارزیابی نمودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها