خبرهای داغ:

سرکشی شورای ناحیه آغاجاری از پایگاه مقاومت بسیج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری سرهنگ دوم پاسدار جمالی گفت: پایگاه های مقاومت بسیج در سطح شهرستان میتوانند با اجرای با کیفیت برنامه ها بهترین عامل در پیشرفت فرهنگی شهرستان باشند.
کد خبر: ۹۰۷۶۸۰۳
|
۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹

سرهنگ دوم پاسدار جمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرستان آغاجاری عنوان کرد: با توجه به اینکه بیشترین و اکثریت برنامه های بسیج در سطح پایگاه ها اجرا می شود نیاز است قسمت های ستادی در ناحیه به طور مرتب در بین بسیجیان پایگاه حضور و در اجرای برنامه ها با آنها همکاری نمایند.

وی همچنین افزود: پاسداران با حضور خود بین بسیجیان پایگاهها میتوانند باعث دلگرمی و قوت قلب بسیجیان شوند و همچنین میتوانند در تقویت روحیه بسیجیان در اجرای برنامه های بسیج نقش موثری را ایفا کنند.

ایشان در بین بسیجیان پایگاه شهید متوسلیان اظهار کرد: شما بسیجیان با اجرای برنامه های با کیفیت بسیج در سطح شهرستان باید موثرترین نقش در پیشرفت فرهنگی شهرستان را داشته باشید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آغاجاری ضمن درخواست از نیروهای بسیج پایگاه شهید متوسلیان نسبت به ابراز مشکلات و نواقص در پایگاه گفت: شورای ناحیه در حد توان خود نسبت به رفع مشکلات در پایگاه تلاش خواهند کرد.
ایشان در پایان از زحمات خالصانه بسیجیان در پایگاه شهید متوسلیان نسبت به اجرای برنامه های بسیج و حضور پررنگ در مراسمات عمومی تقدیر و تشکر کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها