خبرهای داغ:
روزی فراموش نشدنی

جوانان ایرانی پاسخ یاوه گویی های ترامپ را دادند/ آمریکاییان بعد از 13آبان هیچ غلطی نمی توانند بکنند

حضور پر شور اقشار مختلف به خصوص جوانان مسلماً چشم دشمنان ما را کور می کند و بدانند که ما از 13آبان نمی ترسیم و آنها در 13 آبان هیچ غلط اضافی نمی توانند بکنند.
کد خبر: ۹۰۷۵۰۲۸
|
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، 12آبان رهبر انقلاب در جمع هزاران نفر از دانش آموزان و دانشجویان حاضر شدند و توصیه هایی به جوانان عزیز ایران اسلامی داشتند که یکی از آنها «احساس مسئولیت در قبال موضوع پیشرفت کشور» بود.


ایشان، «الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت» در پنجاه سال آینده را که برای پخته شدن و تکمیل در اختیار صاحب نظران قرار گرفته، برنامه ای فکر شده برشمردند و افزودند: جوانان خود را بخشی از این نقشه وسیع ۵۰ ساله بدانند و برای ایفای نقش براساس مقتضیات زمان در عرصه های علمی، فناوری، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی آماده باشند.

 

رهبر انقلاب اسلامی هم چنین هدف امریکا از جنگ و تحریم اقتصادی در طول چهل سال گذشته را فلج کردن و عقب نگه داشتن کشور دانستند و افزودند: در جنگ اقتصادی نیز آنچه اتفاق افتاده، بر خلاف خواست امریکا است زیرا حرکت به سمت خودکفایی و تولید در داخل، سرعت گرفته و امروز صدها گروه فعال از جوانان خوش‌فکرِ دانشگاهی مشغول فعالیتها و کارهای مهمی در کشور هستند.

 یک روز بعد یعنی در 13آبان تاثیر فرمایشات رهبر انقلاب با حضور حماسی و یکپارچه آحاد جامعه به ویژه دانش آموزان و دانشجویان در راهپیمایی 13آبان در جای جای میهن اسلامی قابل درک است.

 شور و حال و انگیزه جوانان و نوجوانان حتی خردسالانی که روز 13 آبان به صحنه آمده بودند در وصف نمی گنجد.

جوانان ایرانی پاسخ یاوه گویی های ترامپ را دادند/ آمریکاییان در 13آبان هیچ غلطی نمی توانند بکنند

همه آمده بودند و همه یک هدف داشتند. انگار نه انگار که فصل خزان است بلکه شکوفه هایی را می دیدم که نوید بهار می دادند.

به راستی که نسل چهارم انقلاب در تبیین آرمانها و اهداف انقلاب جلودارند و نسبت به مسائل زمان و توطئه های استکبار جهانی هوشیارند. اینها فرزندان شهید ناصری ها و شهید کاوه ها و ... هستند.

من نیز همچون قطره ای به دریا پیوستم تا در اوصاف این حضور قلم بزنم. با تعدادی از جوانان شرکت کننده گفتگویی داشتم که در ادامه می خوانید:

خانم خانی از مدرسه علمیه حضرت نرجس علیه السلام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: ما امروز به صحنه آمدیم تا اعلام کنیم  تا آخرین نفس پای انقلاب و رهبر ایستاده ایم.

 وی عنوان داشت: ما جوانان باید هوشیار باشیم و ترفندهای شیطان بزرگ را پیش بینی کنیم تا گول نخوریم و حواسمان به جنگ فرهنگی جمع باشد که از آن تاثیر نگیریم.

این جوان بیرجندی با بیان اینکه 13 آبان امسال نیز دشمن ما را تهدید و تحریم کرده است گفت: این سختی و مشکلات برای بار اول نیست و مردم ما همیشه پایبند به انقلاب هستند چون از اول انقلاب با تهدید و تحریم رو به رو بودیم و عقب ننشستیم.

جوانان ایرانی پاسخ یاوه گویی های ترامپ را دادند/ آمریکاییان در 13آبان هیچ غلطی نمی توانند بکنند

خانی افزود: انتظار رهبری از جوانان این است که از دسیسه های دشمن درس بگیرند و از حرف های آمریکا این شیطان بزرگ تبعیت نکنند و الگو نگیرند بلکه پیرو ولایت باشند و سخنان رهبر را آویزه گوش خود سازند.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین درسی که از 13 آبان می گیریم این است که جوانان هم می توانند پای کار باشند و با وجود سن و سال کم ما دانش آموزان می توانیم الگوهای بزرگی برای جامعه باشیم.

خانمی که روی ویلچر نشسته بود و در این مراسم شرکت داشت نیز این روز را مختص دانش آموزان و دانشجویان نمی داند بلکه خود را مدیون انقلاب و خون شهدا می داند.

خانم گازاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج عنوان داشت: شرکت در راهپیمایی برایم سخت بود اما با  این شرایط شرکت کردم چون اعتقاد دارم وظیفه شرعی هر مسلمان است و ما برای این انقلاب شهید دادیم و سختی ها کشیدیم و باید تا آخر پای انقلاب بایستیم.

وی با اشاره به علت حضورش در این روز ادامه داد: با وجود اینکه روز دانش آموز است و دانشجویان انقلابی لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند ما با حضورمان نشان می دهیم که دنباله روی آنان هستیم.

جوانان ایرانی پاسخ یاوه گویی های ترامپ را دادند/ آمریکاییان در 13آبان هیچ غلطی نمی توانند بکنند

این بانوی انقلابی افزود: ما از روز 13 آبان درس ها و عبرت هایی می گیریم که یکی ایستادگی و استقامت ملت مسلمان ایران تا ظهور حضرت حجت منجی آخر الزمان(عج) است.

پیام امروز به دشمنان انقلاب اسلامی این است که بدانند ملت ایران 40 سال پای انقلاب و خون شهدا ایستادند و تا آخرین قطره خون خود انقلاب را حفظ می کنیم و هیچ وقت با سختی های اقتصادی نیز از پای نمی نشینیم و دست از انقلاب برنمی داریم.

 از جوانی که در حال سر دادن شعار "مرگ بر آمریکا" بود پرسیدم چرا مرگ بر آمریکا چرا دوستی با آمریکا نه؟ پاسخ داد : چون حکم قرآن است و رهبر انقلاب فرمودند " دشمن اصلی و درجه یک ملت ایران آمریکاست".

خانم سبزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، قصد عده ای که امروز رابطه با آمریکا را به نفع ملت ایران تلقی می کنند و عامل پیشرفت می دانند و دوستی با آمریکا را اقتضای امروز می دانند انحراف از راه دین دانست و  تصریح کرد: ایمان آنها ضعیف است.

وی ادامه داد: درس عبرتی که از 13 آبان می گیریم اینکه کوچکترین قشر جامعه یعنی دانش آموزان به صحنه آمدند و اعلام برائت از مشرکین کردند و ما الان باید راهشان را ادامه دهیم و 13 آبان 97 را نیز به درس عبرتی برای آیندگان مبدل سازیم.

این جوان دانشجو گفت: دوستی با آمریکا غیرممکن و عین دشمنی است و ما تا آخرین نفس دشمنی خود با آمریکا را اعلام می کنیم چون به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی " آمریکا شیطان بزرگ است".

 جوانان ایرانی پاسخ یاوه گویی های ترامپ را دادند/ آمریکاییان در 13آبان هیچ غلطی نمی توانند بکنند

خانم اکبر زاده از دانشگاه فرهنگیان پردیس امام سجاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: با توجه به گذشته کشورمان و خون هایی که برای انقلاب ریخته شده است این روز را باید به خاطر داشته باشیم و به توصیه های رهبری عمل کنیم و امروز از ته دل " مرگ بر آمریکا" بگوییم که به گفته آیت الله مشکینی ثوابی برابر صلوات دارد.

وی عنوان داشت: حضور پر شور اقشار مختلف به خصوص جوانان مسلماً چشم دشمنان ما را کور می کند و بدانند که ما از 13آبان نمی ترسیم و آنها در 13 آبان هیچ غلط اضافی نمی توانند بکنند.

این دانشجوی انقلابی گفت: پیام ما به جوانان میهن اسلامی این است که امروز نماد اقتدار ، انقلابی و ولایتی بودن مردم کشور ما است و آنها که نتوانستند در راهپیمایی شرکت کنند نیز قلباً و فکراً منطبق با انقلاب و نظام هستند.

 وی خاطرنشان کرد: باید همیشه پشتیبان نظام باشیم به هر روشی که لازم باشد چه شعار دادن، حضور ما و گاهی اوقات با نخریدن باید پشتیبانی خود از انقلاب را نشان دهیم.

اکبر زاده متذکر شد: ما باید همیشه قدردان خون شهدا باشیم و به جهانیان نشان دهیم که یادمان هست چطوری به اینجا رسیدیم و این روز را 40 سال که سهل است 100سال دیگر هم باید به صحنه بیاییم و زنده نگاه داریم.

وی بیان داشت: حضور پر شور و باشکوه امسال مردم و صدای شعارها، فریادهای و تصاویر به خوبی نشان می دهد که مردم همچنان پای انقلاب هستند و تحریم ها که بوده و خواهد بود و با این حربه ها نمی توانند  ما را تضعیف کنند.

جوانان ایرانی پاسخ یاوه گویی های ترامپ را دادند/ آمریکاییان در 13آبان هیچ غلطی نمی توانند بکنند

توکلی نیا دانش آموز مقطع متوسطه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: ما به صحنه آمدیم تا به صراحت اعلام کنیم که همیشه پشتیبان رهبریم و آمریکا بداند که با تحریم و تهدید نمی تواند هیچ غلطی بکند.

وی خطاب به جوانان توصیه کرد: حرف های پوچ آمریکا را گوش نکنید که سخنان آمریکا همچون طبل توخالی است. دنباله روی راه شهدا و همیشه تابع رهبر باشید .

وی ادامه داد:  13آبان روز پاسخگویی ملت ایران به کور دلان و استکبار جهانی است و با شعارهای قاطعانه نشان می دهیم که پای رهبر ایستادیم .

 این نوجوان انقلابی افزود: شهدا رفتند که ما امروز به آسایش و آرامش و امنیت برسیم و این را مدیون شهدا هستیم و باید به فرمایشات رهبری توجه  و پشت به دشمن کنیم.

وی با بیان اینکه دانش آموزان و دانشجویان باید مملکت خود را بسازند و افتخارآفرین باشند افزود: مردم ایران زنده و بیدار هستند و از شرایط سخت اقتصادی خسته نیستند بلکه متحدتر و منسجم تر پشت سر رهبر حرکت می کنند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها