خبرهای داغ:

اولین نمایشگاه عکس محرم به اسم قاب خونین در شهرستان باغملک برگزار شد

مرتضی علیزاده عکاس جوان و هنرمند خوش ذوق ،در زمینه برپایی این نمایشگاه گفت: من از سال گذشته تا کنون میخواستم که این نمایشگاه را برگزار کنم اما بنا به دلایلی انجام نشد و امسال با همکاری گروه هنری عرفان و تصمیماتی که گرفتیم توانستیم نمایشگاه را راه اندازی کنیم.
کد خبر: ۹۰۷۴۵۶۳
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹

وی ادامه داد: ما برای برگزاری این نمایشگاه راه پر فراز و نشیبی را طی کردیم و برخی نهاد ها از جمله اداره ارشاد اسلامی ، کتابخانه ارمغان ، سپاه ناحیه مقاومت بسیج ، اداره تبلیغات ، شهرداری ، نظام مهندسی و گروه هنری عرفان نیز همکاری داشتند.

 

علیزاده با اشاره به هدف خود از برگزاری این نمایشگاه افزود: هدف ترویج فرهنگ و آشنایی مردم با فرهنگ عاشورایی و عزاداری محرم در شهرستان باغملک بوده است و اینکه هنرمندان شهر شناخته شوند و توانمندی های آنها به نمایش گذاشته شود و استعداد های جوانان معرفی شود.

 

وی در زمینه استقبال از نمایشگاه بیان کرد: از اینکه برای اولین بار این نمایشگاه برگزار شد و استقبال چشمگیری را در پی داشت بسیار خرسندم و عمده بازدید کننده ها کودکان ، نوجوانان ، جوانان ، برخی مسئولین و خانواده ها بودند.

 

این عکاس جوان یادآور شد: از مسئولین انتظار داریم که هنرمندان و جوانان علاقه مند به کارهای هنری را حمایت کنند و زمینه رشد و شکوفایی آنها را فراهم کنند و نگذارند که آنها نا امید و بی انگیزه شوند و خانواده ها نیز در این زمینه تاثیر گذار خواهند بود ، به طوریکه مشوق اصلی من خانواده ام هستند.

 

علیزاده با اشاره به اینکه در این نمایشگاه ۴۸ اثر وجود دارد اظهار کرد: اثرهای این نمایشگاه در حوزه های پرتره (کلوز آپ) ، شیرخوارگان ، چند قاب از تشییع شهدای والا مقام حادثه ترور ۳۱ شهریور ، حوزه آئینی مثل کُتَل الوندی و تعزیه و نشان دادن آئین عزاداری مردم شهرستان باغملک در محرم میباشد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: از دوستان هنرمند مخصوصا دوست خوبم احسان نیکبخت و همه کسانی که از لحاظ مادی و معنوی من را حمایت کردند و از خانواده ام که مشوق اصلی من بودند و با امید به آنها روحیه و انرژی برای انجام این کار داشتم و مدرسه یاران مهدی که تا کنون در این زمینه به من کمک کردند کمال تقدیر و تشکر را دارم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها