صدای مرگ بر آمریکا، آل سعود و یهود در دشتی طنین‌انداز شد

صدای مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود در روز تاریخی سیزده آبان هم‌زمان با سراسر کشور در شهرستان دشتی نیز طنین‌انداز شد.
کد خبر: ۹۰۷۴۳۸۶
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، راهپیمایی سیزده آبان در شهر خورموج مرکز شهرستان 86 هزارنفری دشتی که از میدان شهید مهدوی تا مصلای امام خامنه‌ای این شهر و با حضور قشرهای مختلف مردم با شعار مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود طنین‌انداز شد، بار دیگر نقشه شوم دشمنان را نقشه بر آب کردند.

در این راهپیمایی که امام‌جمعه خورموج، فرماندار دشتی، اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولان، بازاریان، دانش‌آموزان، دانشگاهیان، کارگران، فرهنگیان و دیگر اقشار جامعه حضور داشتند بار دیگر انزجار خود را نسبت به امریکای جنایتکار ابراز داشتند.

روز 13 آبان روزی است که حوادث بزرگ و سرنوشت‌ساز ملت غیور، سلحشور، ولایتمدار و همیشه درصحنه ایران اسلامی را در پیشانی خود حک کرد و دانش‌آموزان ایران اسلامی در این روز با خون خود وضو گرفتند و به بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و پیشوا و مقتدای خود امام خمینی (ره) اقتدا کرند.

روز سیزدهم آبان تنها یک حادثه سیاسی در حد تعطیل شدن سفارتخانه آمریکا جنایتکار نبود بلکه روز مرگ آمریکا در خاک پاک ایران اسلامی بود زیرا در 13 آبان سه واقعه مهم تاریخی به وقوع پیوسته که در هر سه این ماجرا پای آمریکا درمیان است.

از زمانی که آمریکای جنایتکار در جریان تسخیر لانه جاسوسی زمین‌گیر شد همه توطئه‌ها و ترفندهایی به کاربرد تا بتواند مجدداً بر سرزمین کهن ایران‌زمین تسلط یابد اما نتوانست ملت انقلابی ایران اسلامی را تسلیم خواسته‌های خود کند.

مردم شهرستان دشتی همچون سراسر کشور متحد، منسجم‌تر، بی‌سابقه و کم‌نظیرتر از گذشته در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان بار دیگر حضور خود را به نمایش گذاشتند و ثابت کردند که هیچ‌وقت از آرمان‌های انقلاب دست نخواهند کشید.

مردم نشان دادند که برای حفظ انقلاب و دستارهای نظام مقدس اسلامی تا پای جان ایستاده‌اند و از تحریم‌های ظالمانه امریکا هیچ واهمه نداشته و ندارند.

امسال در حالی راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در شهر خورموج و شهرهای کاکی و شنبه شهرستان دشتی برگزار شد که دانش‌آموزان و حتی دانشجویان، کشاورزان، دامداران، ادارات، نهادها و آحاد مردم نیز در این راهپیمایی پررنگ‌تر از گذشته حضور یافتند که چهره زیبایی را به این راهپیمایی بخشیده بودند.

در طول مسیر راهپیمایی با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.

حضور آحاد مردم در راهپیمایی 13 آبان اتحاد ملت ایران در مقابله با توطئه‌های اخیر آمریکا را به دنیا نشان داد.

راهپیمایان که تمثال امام (ره) مقام معظم رهبری دست نشته هایی در دست داشتند ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره)، دستاوردهای انقلاب، خون شهدا، بیت مجدد خود را با ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به نمایش گذاشتند

بنا به این گزارش؛ امام‌جمعه خورموج ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان اظهار داشت: روز سیزده آبان روز تاریخ‌ساز و ماندگار حوادثی همچون تبعید امام خمینی به ترکیه ارسال 1343، به خاک خون کشیدن دانش‌آموزان در سال 1357 در دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی امریکا ارسال 1358، سه رویداد متفاوت بودند که هرکدام تأثیری بسزایی در شکل دادن به حرکت انقلاب اسلامی نقش خاصی ایفا کردند.

حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح گفت: با توجه به موضع‌گیری‌های دشمنان و تلاش‌های شبانه‌روزی آن‌ها برای مأیوس ساختن مردم از نظام اسلامی ایران؛ حضور گسترده مردم به‌خصوص دانش آموزان و دانشجویان در راهپیمایی 13 آبان باعث ناامیدی و یاس دشمنان انقلاب و نظام شد.

 وی ادامه داد: حضور گسترده قشرهای مختلف مردم نشان داد که مردم تا پای جان از نظام، انقلاب آرمان‌های امام شهدا ایستاده‌اند.

در پایان نیز تصایر کاریکاتورهای ترامپ، سلمان و ... به آتش کشیده شد.

ارسال نظرات