زنگ ایثار و شهادت به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج دانش آموزی در واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی دشتی نواخته شد.
کد خبر: ۹۰۷۲۴۳۵
|
۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، مراسم زنگ ایثار و شهادت که با حضور سرپرست آموزش و پرورش، فرمانده ناحیه امام رضا(ع) شهرستان دشتی، مسئول بسیج دانش آموزی شهر خورموج در دبیرستان پسرانه المهدی شهر خورموج برگزارشد .

سرهنگ علی غضنفری فرمانده ناحیه امام رضا(ع) شهرستان دشتی در آیین نواختن زنگ ایثار و شهادت در دبیرستان پسرانه المهدی شهر خورموج در جمع دانش آموزان در سخنانی ضمن تسلیت به مناسبت ایام اربعین حسینی و با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی به شاخص های یک دانش آموز بسیجی اشاره کرد و افزود: بسیج شجره طیبه ای است که امام راحل آن را بنیان نهاد و امروز بازوی قوی انقلاب در تمام سنگرهای خدمت رسانی و دفاعی کشور محسوب می شود و الگویی برای کشورهای منطقه شده است.

نواختن زنگ ایثار و شهادت در واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان دشتی

وی با بیان اینکه بسیج دانش آموزی پایه و اساس بسیج است بیان کرد: شما آینده سازان و نسل آینده کشور و سازمان بسیج در اقشار مختلف هستید و باید با تقویت شاخص های بسیج در خود کشور و نظام را در آینده بیمه و سمت آرمان ها و اهداف هدایت نمایید.

فرمانده ناحیه امام رضا(ع) شهرستان دشتی تصریح کرد: نماز اول وقت، احترام به والدین، توجه به علم و دانش و داشتن غیرت اسلامی و حرکت در مسیر ارزش ها شاخص های بسیجی است و شما دانش آموزان باید این شاخص ها را در خود پرورش دهید.

سرهنگ غضنفری تاکید کرد: غیرت اسلامی بدان معنا که به ارزش های دینی توجه کنیم و در مسیر تحقق آنها قدم برداریم و تلاش کنیم که ارزش های ناب اسلامی در جامعه محقق شود و از خود شروع کنیم و به دین و ایمان خود پایبند و آن را ترویج نماییم و مانند امام حسین(ع) تا پای جان از آن حفاظت و پاسداری نماییم.

ایشان با اشاره به تلاش دشمن در جنگ نرم برای کمرنگ کردن غیرت اسلامی نسل نوجوان و جوانان جامعه گفت: دشمن در جنگ می خواهد غیرت دینی و اسلامی ما را کمرنگ کند تا ما نسبت به دین خود بی تفاوت باشیم و یک دین ظاهری را داشته باشیم همان چیزی که ما امروز در جهان اسلام شاهد آن هستیم.

فرمانده ناحیه امام رضا(ع) شهرستان دشتی استان تصریح کرد: باید شما دانش آموزان مجهز به سلاح معرفت و بصیرت و ایمان شوید تا بتوانید در جنگ نرم دشمن پیروز شوید و بسیج یکی از نهادهایی است که می توانید با حضور در آن غیرت دینی خود را تقویت و در دفاع از اعتقادات و ایمان خود در برابردشمن گام بردارید.

در این مراسم یاد و خاطره شهدای دانش آموز به خصوص شهید فهمیده گرامیداشته شد و در پایان دانش آموزان بسیجی این مدرسه نوحه پا منبری را به مناسبت ایام اربعین حسینی اجرا نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها