فرمانده سپاه امام رضا (ع) دشتی:

دانش‌آموزان دشتی به اردوی راهیان نور جنوب اعزام می شوند

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی در جلسه هماهنگی اردوی راهیان نور دانش آموزی شهرستان دشتی افزود: 500نفر از دانش‎آموزان دختر شهرستان دشتی در قالب 10 اتوبوس به اردوی راهیان نور جنوب اعزام می شوند.
کد خبر: ۹۰۷۷۳۷۹
|
۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی در جلسه هماهنگی اردوی راهیان نور دانش آموزی شهرستان دشتی افزود: 500نفر از دانش‎آموزان دختر شهرستان دشتی در قالب 10 اتوبوس از تاریخ 1397/08/24 به مدت 3 روز به اردوی راهیان نور جنوب اعزام می شوند.

سرهنگ علی غضنفری فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی اظهار داشت:این دانش‌آموزان به مدت سه روز از مناطق عملیاتی در جنوب کشور از جمله خرمشهر، شلمچه، ابادان، یادمان ها شهدا و مناطق عملیات رزمندگان در جنوب کشور بازدید و از نزدیک با رشادت های جوانان دوره دفاع مقدس آشنا می شوند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی بیان کرد: در این اردو راویان دفاع مقدس به بیان خاطرات و چگونگی عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس می‌پردازند تا دانش‌آموزان بیشتر با حال و هوای جنگ تحمیلی و دلاوری‌های رزمندگان اسلام آشنا شوند.

سرهنگ غضنفری تاکید کرد: در این کاروان برنامه های فرهنگی شامل توزیع کتاب، برشور و زیارت عاشورا و دعا و مداحی توسط مبلغان و مداحان اجرا خواهد شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار