خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شاهرود:

۱۳ آبان، روز مرگ آمریکاست

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: مردم با حضور در صحنه راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان بار دیگر ناتوانی و پوشالی بودن هیمنه این استکبار و قدرت پوشالی را فریاد زده و شعار همیشگی خود را که مرگ بر آمریکاست.
کد خبر: ۹۰۷۳۹۵۷
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود در حاشیه آیین راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: مردم امروز هم با حضور در صحنه راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، بار دیگر ناتوانی و پوشالی بودن هیمنه این استکبار و قدرت پوشالی را فریاد زده و شعار همیشگی خود را که مرگ بر آمریکاست، این بار پرشورتر سر دادند.
جواد عبیری با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی در جمع دانش‌آموزان و دانشجویان اظهار کرد: همان‌طور که رهبر انقلاب تأکید فرمودند، آمریکا رو به افول و از هم پاشیده شدن بوده و این موضوع کاملاً روشن و واضح است؛ چراکه می‌بینیم امروز آمریکا از هر زمان دیگری بیشتر در انزوا به سر برده و دست به دامن ایادی خود شده است.
وی با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و به فرمود: ه امام راحل انقلاب دوم، هیمنه آمریکا را فروریخت و زمینه اضمحلال آن را فراهم کرد، افزود: با تسخیر سفارت آمریکا و اسناد به دست آمده، مشخص شد که این شیطان بزرگ فقط دنبال دسیسه در کشورهاست و سفارت او لانه جاسوسی محسوب می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان به رخ کشیدن اقتدار ایران اسلامی و اضمحلال و زبونی آمریکاست، گفت: مردم با حضور در صحنه راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان بار دیگر ناتوانی و پوشالی بودن هیمنه این استکبار و قدرت پوشالی را فریاد زده و شعار همیشگی خود را که مرگ بر آمریکاست، را این بار پرشورتر سر دادند و این شعار منجر به نابودی این شیطان اکبر خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها