خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان نهاوند مطرح کرد

نقش اساسی ۱۳ آبان در شکل‌گیری نهضت انقلاب اسلامی و استکبارستیزی

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: روز ۱۳ آبان یادآور حوادث مهمی است که در شکل‌گیری نهضت انقلاب اسلامی و بیرون راندن مظهر استکبار یعنی آمریکا از ایران نقش اساسی داشته است.
کد خبر: ۹۰۷۳۱۸۱
|
۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹

نقش اساسی ۱۳ آبان در شکل‌گیری نهضت انقلاب اسلامی و استکبارستیزیبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراد ناصری در نشست هماهنگی مراسم یوم الله ۱۳ آبان ماه اظهار داشت: روز ۱۳ آبان یادآور حوادث مهمی است که در شکل‌گیری نهضت انقلاب اسلامی و بیرون راندن مظهر استکبار یعنی آمریکا از ایران نقش اساسی داشته است.

وی گفت: امسال مراسم 13 آبان را با توجه به دشمنی علنی دشمنان انقلاب باید پرشورتر و باشکوه‌تر برگزار کنیم.

فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز است، افزود: از همه اقشار و خانواده دانش‌آموزان دعوت می‌کنیم تا همراه با فرزندان خود در راهپیمایی 13 آبان حضور یابند.

وی با اشاره به خروج آمریکا از معاهدات بین المللی و عهدشکنی و تحریم ملت ایران تصریح کرد: مراسم 13 آبان امسال را باید جدی‌تر و محکم‌تر برگزار کرد چراکه دشمنان انقلاب دشمنی خود را علنی کرده‌اند و در صورت سستی و ضعف ما در مسیر اهداف خود موفق خواهند شد.

ناصری تاکید کرد: همه دستگاه‌های شهرستان موظف هستند در مناسب‌سازی فضای اداری و حضور پرشور در این مراسم با تمام توان خود شرکت چشمگیری داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات