خبرهای داغ:
سازمان بسیج اساتید استان همدان به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان روز ملی استکبارستیزی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۷۳۲۴۲
|
۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲

بیانیه سازمان بسیج اساتید استان همدان به مناسبت 13 آبانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج اساتید استان همدان به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان روز ملی استکبارستیزی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«الَّذینَ آمَنُوا یقاتِلُونَ فی سَبیلِ اللَّهِ وَ الَّذینَ کَفَرُوا یقاتِلُونَ فی سَبیلِ الطَّاغُوتِ فَقاتِلُوا أَوْلِیاءَ الشَّیطانِ إِنَّ کَیدَ الشَّیطانِ کانَ ضَعیفاً» (آیه 76 سوره نساء)

(کسانی که ایمان دارند در راه خدا پیکار می‌کنند و آنها که کافرند در راه طاغوت. پس شما با یاران شیطان پیکار کنید زیرا نقشه شیطان ضعیف است)

بنام آنکه ملکش بی‌زوال است

 بوصفش نطق صاحب عقل لال است (عطار)

سیزده آبان یادآور سه واقعه مهم در سال‌های 1343، 1357 و 1358 است که در همگی آنها ردپای شیطان بزرگ هویدا است.

تصویب قانون کاپیتولاسیون که در آن مصونیت اتباع آمریکایی در ایران به رسمیت شناخته شده و دستگاه قضایی ایران از تعقیب قضایی جانیان آمریکایی در ایران محروم می‌شد؛ اعتراض انقلابی حضرت امام خمینی(ره) به رژیم پهلوی را در پی داشت و از این رو در روز 13 آبان 1343 امام خمینی(ره) به کشور ترکیه تبعید شدند.

در روز 13 آبان 1357 کشتار وحشیانه‌ای از دانش‌آموزان تهرانی به دست رژیم رخ داد؛ و در روز 13 آبان 1358 دانشجویان

پیرو خط امام(ره) لانه جاسوسی آمریکا را فتح کردند.

امروز در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار همچنان به توطئه علیه ملت بزرگ ایران مشغول است. سیزده آبان 97 ویژگی دیگری، علاوه بر رخدادهای تاریخی گذشته دارد و آن آغاز بازگشت تحریم‌های آمریکا است؛ تحریم‌هایی که حتی پس از برجام (بدفرجام) هیچ‌گاه برداشته نشده بود که اکنون دوباره بازگردد. امروز ملت و مسئولین ایران اسلامی هدف جنگ اقتصادی و به موازات آن هدف یک جنگ تمام عیار روانی می‌باشند. از این رو هوشیاری و بصیرت و تکیه به توان ملی برای فائق آن لازم است.

سازمان بسیج اساتید استان همدان از مسئولان اجرایی دعوت می‌کند ضمن مدنظر داشتن رهنمودهای رهبر انقلاب برای

حل مشکلات داخلی به توان ملی اتکا کرده و این نکته را بدانند که دل بستن به اروپا همانند آمریکا برای ملت ایران جز

اتلاف وقت سودی نخواهد داشت؛ چیزی که از هم اکنون نشانه‌های آن هویدا است.

ما اساتید بسیجی استان همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای مبارزه با استکبار جهانی و دعوت از همه اقشار ملت جهت حضور در راهپیمایی روز سیزده آبان -روز ملی مبارزه با استکبار جهانی-  اعلام می‌کنیم آماده حضور و همکاری با نهادهای مسئول در همه صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی هستیم.

سازمان بسیج اساتید استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات