خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان خبر داد
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان از اجرای 15 عنوان برنامه طی هفته بسیج دانش‌آموزی در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۲۲۵۷
|
۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۱

برگزاری 15 عنوان برنامه طی هفته بسیج دانش‌آموزی در استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ محمدتقی امیدی ساکت در نشست خبری با اصحاب رسانه در تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: هشتم آبان روز بسیج دانش‌آموزی و از ۷ تا ۱۳ آبان ماه به عنوان هفته بسیج دانش‌آموزی نامگذاری شده که طی این هفته برنامه‌هایی پیش‌بینی شده است.

وی از اجرای 15عنوان برنامه طی هفته بسیج دانش‌آموزی در استان همدان خبر داد و بیان کرد: امسال شعار هفته بسیج دانش‌‌آموزی با عنوان «دانش‌آموز انقلابی، مدرسه انقلابی » نامگذاری شده است.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان با تاکید بر برگزاری هرچه با شکوه‌تر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی، عنوان کرد: امسال برنامه شیطنت استکبار بر آغاز تحریم‌ها جدید علیه جمهوری اسلامی ایران است، بنابراین امسال باید مراسم راهپیمایی 13 آبان با شکوه از هر سال و با حضور پرنگ و چشمگیر آحاد مردم جامعه همراه باشد.

وی با اشاره به نامگذاری اولین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی با عنوان «دانش‌آموزی بسیجی اخلاق و پایداری» تصریح کرد: در این روز نشست هم اندیشی نخبگان علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی با استانداران و فرماندان و با تجلیل این دانش‌آموزان برگزار خواهد شد.

امیدی ساکت اجرای مراسم اربعین حسینی توسط هیئات دانش‌آموزی را از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی دومین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی دانست و گفت: در این روز با عنوان «دانش‌آموز بسیجی، ایثار و تعالی معنوی» به دلیل تقارن اربعین حسینی با سالروز شهادت دانش‌آموز بسیجی، شهید حسین فهمیده، مراسم عزاداری اربعین حسینی توسط هیئت‌های دانش‌آموزی برگزار خواهد شد.

وی «دانش‌آموز بسیجی، خلاقیت و نوآوری» را عنوان سومین روز از هفته بسیج معرفی کرد و ادامه داد: در روز چهارشنبه 9 آبان ماه علاوه بر آغاز ثبت نام لیگ پایا، پنجمین اجلاسیه کنگره ملی همفکری آینده‌سازان در محل سابق مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد که 20 دانش‌آموز از استان همدان به این اجلاسیه اعزام خواهند شد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان با اشاره به نامگذاری چهارمین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی با عنوان «دانش‌آموز بسیجی، بصیرت و ولایت‌پذیری» تاکید کرد: عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدای دانش‌آموز و معلمان، دیدار با نماینده ولی فقیه و ائمه جماعت در استان به منظور ارائه گزارش عملکرد، دیدار با فرمانده سپاه استان و شهرستان و برگزاری نشست‌های بصیرتی، معرفتی، تربیتی ویژه فرماندهان واحدهای پیشگام تحت عنوان «رهبر کوچک»، از برنامه‌های شاخص این روز است.

وی به نامگذاری پنجمین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی با عنوان «دانش‌آموز بسیجی، انتظار و عدالت‌خواهی» اشاره و در تشریح برنامه‌های اجرایی در این روز اضافه کرد: سخنرانی یکی از دانش‌آموزان بسیجی پیشگام قبل از خطبه‌های نماز جمعه و حضور سازمان یافته دانش‌آموزان دختر و پسر، همراه با نمادهای سازمانی در مراسم نماز جمعه و تشکیل حلقات صالحین از برنامه‌های شاخص پنجمین روز ار هفته بسیج دانش‌آموزی در استان است.

وی از نامگذاری شنبه 12 آبان ماه، ششمین روز از هفته بسیج با عنوان«دانش‌آموز بسیجی، شجاعت و آرمان‌خواهی» سخن به میان آورد و افزود: در این روز علاوه بر برنامه پدافند غیرعامل در مدارس به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، مراسم یادواره شهدای دانش‌آموزی به صورت شهرستانی برگزار خواهد شد، ضمن اینکه از مجموع 36 هزار شهید دانش‌آموز، یک هزار و 76 شهید دانش‌آموز متعلق به استان همدان است که از هر هشت شهید استان، یک شهید، شهید دانش‌آموز است و این نشانگر حضور و تاثیر این قشر در پیروزی انقلاب و جنگ هشت ساله است.

امیدی‌ساکت با اشاره به نامگذاری آخرین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی با عنوان «دانش‌آموز بسیجی، مقاومت و استکبارستیزی» در تشریح برنامه‌های اجرایی این رو، یادآور شد: در این روز دانش‌آموزان بسیجی در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به صورت سازمان یافت حضور خواهند یافت و مسابقه نقاشی با موضوع «مرگ بر آمریکا» در مسیر راهپیمایی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات