خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید بهنام محمدی نیم بلوک تأکید کرد

حضور پرشور دانش آموزان در راهپیمایی 13آبان مهمترین برنامه هفته بسیج دانش آموزی

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید بهنام محمدی گفت: بیش از 30 برنامه فرهنگی هنری در هفته بسیج دانش آموزی در بخش نیم بلوک برگزار می شود و مهم ترین برنامه این نهاد حضور دانش آموزان در راهپیمایی 13 آبان ماه است.
کد خبر: ۹۰۷۲۸۷۱
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲

سروان فرخ دوست فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید بهنام محمدی بخش نیم بلوک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی گفت: بیش از 30 برنامه فرهنگی هنری در هفته بسیج دانش آموزی در بخش نیم بلوک برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه چون آغازهفته بسیج دانش آموزی با روز اربعین تقارن پیدا کرده است مدارس برگزاری زیارت عاشورا را خواهند داشت افزود: شاخص ترین برنامه این نهاد دیدار با ائمه جمعه بخش، نواختن زنگ استکبار ستیزی در مدرسه تهامی خضری دشت بیاض، جلسه پرسش وپاسخ، اعزام سخنران به مدارس، پیاده روی دانش آموزان، برگزاری مسابقات ورزشی ، نقاشی و انشاء، اجرای سرود ، برگزاری نمایشگاه عکس، دیدار با خانواده شهدا، تقدیر از دانش آموزان فعال بسیجی، شرکت در نماز جمعه، ختم قرآن برای شهدای دانش آموز، مصاحبه بهترین نامه دانش آموزان به شهدای دانش آموز 13 آبانماه 57، جلسه هیئت اندیشه ورز حوزه، برگزاری مسابقات کتابخوانی و اجرای حرکات رزمی در روز 13آبانماه است.

وی تأکید کرد: مهم ترین برنامه این نهاد حضور دانش آموزان در راهپیمایی 13 آبان ماه خواهد بود.

 

همچنین صبحگاه مشترک دانش آموزان به همراه نواختن زنگ استکبارستیزی در مدرسه تهامی خضری دشت بیاض برگزار شد.

 حجت الاسلام شاهمرادی یکی از اساتید حوزه علمیه محمد باقر خضری دشت بیاض در این مراسم با تاکید بر اینکه دانش آموزان باید در اداره امور مدرسه با مربیان مشارکت داشته باشند گفت: دانش آموزان نیازمند محیطی شاد در مدرسه هستند چرا که دانش آموزان آینده سازان این کشور هستند و باید برای آن روزها تربیت شوند.

وی حضور دانش آموزان در مراسم 13 آبان امسال را بسیار مهم خواند و گفت: استکبار جهانی و آمریکا در شرایط کنونی در جهان و منطقه رسوا شده و چشم به 13 آبان امسال و حضور مردم ایران در این راهپیمایی دوخته است.

گفتنی است، دانش‌آموزان در این مدرسه با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نفرت و انزجار خود را از جنایات استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها