نمایشگاه تن پوش های عاشورایی و سربازان کوچک امام حسین ( ع) در گناوه گشایش یافت
کد خبر: ۹۰۷۲۰۸۸
|
۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری نیمدری سبز در ایین افتتاح این نمایشگاه‌ها گفت:: به مناسبت دهه اخر صفر  با همکاری موسس خانه مدولباس دیبا اقدام به برگزاری این دونمایشگاه بصورت همزمان نموده ایم.
محمد مظفری ابراز داشت:نمایشگاه عکس سربازان کوچک امام حسین (ع) نیز برای پنجمین سال متوالی برگزار می‌شودکه در این نمایشگاه تعداد ۲۰ اثر هنرمندان عکاس در آیین شیر خوارگان حسینی در حسینیه حضرت زینب (س) گناوه ارائه شده است.
افتتاح دونمایشگاه عکس و تن پوش های عاشورایی در گناوه
وی گفت: اثار و عکس‌های موجود در این نمایشگاه در پایان کار نمایشگاه در اختیار خانواده‌ها قرارمی گیرد که نقش مهمی در شناساندن فرهنگ عاشورا در بین کودکان دارد.
مدیر و موسس خانه مدو لباس دیبا هم گفت:نمایشگاه تن پوش‌های ماندگار عاشورایی برای دومین سال متوالی برای حمایت از تولید ملی برپاشده است.
آمنه فروردین ابراز داشت: این موسسه با مجوز رسمی اداره‌های فرهنگ‌وارشاد اسلامی و تعاون، کار ورفاه اجتماعی با بیش از ۲۰ سال سابقه کاری در زمینه طراحی و دوخت لباس، هنر‌های نمایشی، موسیقی، خوشنویسی و نقاشی فعالیت دارد
این بانوی کار افرین و طراح و دوزنده لباس گفت: لباس و مد‌های موجود در نمایشگا ویژه ماه محرم و صفر بوده و تا کنون بسیاری از دسته‌های سینه زنی و هیئت‌های مهم عزادرای و مداحان در سراسر کشور نیز برای دوخت این مد‌ها در خواست داده اند.
امنه فروردین ابراز داشت:  از مسئولان و رسانه‌های خدمتگذار استان خواهشمندیم در معرفی کار وفعالیت  کار ما  در راستای توسعه فرهنگ و مد لباس داخلی و برامده از فرهنگ ملی و عاشورایی  همکاری داشته باشند تا بتوانیم موفق‌تر عمل نماییم.
ارسال نظرات