خبرهای داغ:
مدیر تأمین مسکن و مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان خبر داد

تخصیص ۲۱ میلیارد و ۲۳۴ میلیون تومان اعتبار برای مسکن مددجویان همدان در سال جاری

مدیر تأمین مسکن و مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان از تخصیص ۲۱ میلیارد و ۲۳۴ میلیون تومان اعتبار برای مسکن مددجویان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۱۱۲۰
|
۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵

تخصیص ۲۱ میلیارد و ۲۳۴ میلیون تومان اعتبار برای مسکن مددجویان همدان در سال جاریمحمود فیضی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه یک هزار و ۴۵۱ عملیات عمرانی از ابتدای سال جاری برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان همدان انجام‌ شده است، بیان داشت: 8 میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در این زمینه هزینه شده است.

وی با اشاره به تخصیص ۲۱ میلیارد و ۲۳۴ میلیون تومان اعتبار برای مسکن مددجویان در سال جاری گفت: این اعتبار از محل منابع دولتی، صدقات، منابع درآمدی کمیته امداد، تسهیلات صندوق امداد ولایت، زکات و از محل کمک‌های مبتنی بر نیاز پرداخت می‌شود.

مدیر تأمین مسکن و مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان با بیان اینکه 2 هزار و ۵۰۰ عملیات عمرانی دیگر نیز تا انتهای سال برای مددجویان تحت حمایت انجام می‌شود، ادامه داد: احداث و خرید مسکن، تعمیر و بازسازی، احداث فضاهای جانبی و بهداشتی از فعالیت‌های کمیته امداد استان همدان است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۱۴۳ واحد مسکن برای مددجویان روستایی بهسازی شده است، گفت: در این زمینه 3 میلیارد و ۴۶۲ میلیون تومان هزینه دربرداشته است.

فیضی تصریح کرد: ۵۵۴ واحد مسکن شهری نیز در 6 ماهه نخست سال ۹۷ ساخته و تعمیر شده که 3 میلیارد و ۸۶۵ میلیون تومان هزینه پرداخت ‌شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات