خبرهای داغ:
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان خبر داد
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان از جمع‌آوری 6 میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات در بخش‌های واجب، مستحب، فطریه و طرح‌های عمرانی در سطح استان همدان طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۶۶۶۴
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵

جمع‌آوری 6 میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات در استان همدانجمشید محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: نیکوکاران ملایری با پرداخت ۸۰۰ میلیون تومان زکات در سال جاری، بیشترین زکات را در شهرستان‌های همدان پرداخت کرده‌اند.

وی ادامه داد:  از ابتدای سال جاری 6 میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات در بخش‌های واجب، مستحب، فطریه و طرح‌های عمرانی در سطح استان جمع‌آوری‌شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان با اشاره به اینکه از کل زکات جمع‌آوری‌شده ۷۴ درصد برای کمک به مددجویان در زمینه‌های معیشت، درمان، جهیزیه و مسکن اختصاص‌یافته و ۲۶ درصد در ساخت طرح‌های عمرانی هزینه شده است، گفت: از ابتدای سال روستاییان یک میلیارد تومان زکات واجب پرداخت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ۷۶ درصد از برنامه‌های این واجب الهی در استان محقق شده است، تأکید کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری بیش از ۹ میلیارد تومان زکات از سطح استان جمع‌آوری شود.

محمدی گفت: ۸۵۰ روستا در این استان مشمول پرداخت زکات می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات