خبرهای داغ:
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان خبر داد
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان گفت: یک میلیارد و ۶۴ میلیون تومان تسهیلات کارگشایی به ۴۰۴ نفر از مددجویان مناطق محروم از ابتدای امسال ارائه‌ شده است.
کد خبر: ۹۰۷۸۵۸۶
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶

ارائه یک میلیارد و ۶۴ میلیون تومان تسهیلات کارگشایی به مددجویان مناطق محروم در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی بحیرایی با اشاره به خدمات ارائه‌شده به مددجویان مناطق محروم بیان کرد: 4 هزار و ۳۰ مورد خدمت به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان همدان در هفت‌ ماهه اول سال ۹۷ ارائه‌ شده است.

وی بابیان اینکه یک میلیارد و ۶۴ میلیون تومان تسهیلات کارگشایی به ۴۰۴ نفر از مددجویان مناطق محروم از ابتدای امسال ارائه‌شده است، گفت: ۷۹ میلیون تومان نیز کمک موردی به هزار و ۴۱۶ نیازمند پرداخت ‌شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان گفت: ارائه ۹۵ مورد کمک‌هزینه خرید لوازم ضروری به مبلغ ۱۷ میلیون تومان و کمک به تهیه جهیزیه ۷۷ نوعروس پشت نوبت که در این زمینه نیز بیش از ۱۹۲ میلیون تومان هزینه پرداخت ‌شده است تا زندگی مشترک خود را آغاز کنند از دیگر خدمات این حوزه به مددجویان مناطق محروم تحت حمایت بوده است.

وی ادامه داد: هفت نفر از مددجویان تحت حمایت از معافیت سربازی، چهار نفر از کاهش تعرفه و ۱۶ نفر از انتقال محل خدمت به نزدیک‌ترین پایگاه محل سکونت خود بهره‌مند شده‌اند.

بحیرایی همچنین با اشاره به اینکه از ابتدای امسال ۱۷۰ خانوار از انشعابات برق، آب، گاز، فاضلاب و پروانه ساختمانی در مناطق محروم بهره‌مند شده‌اند، گفت: هزار و ۸۳۵ مورد کمک دانش‌آموزی در قالب خرید کیف و لوازم‌التحریر و کتاب درسی نیز ارائه‌شده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات