خبرهای داغ:
رئیس میراث فرهنگی شهرستان اسدآباد خبر داد

اختصاص یک میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های اسدآباد

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اسدآباد گفت: اختصاص یک میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های شهرستان و ملحمدره مهمترین ره‌آورد سفر مهندس مونسان به شهرستان بود.
کد خبر: ۹۰۶۷۴۹۳
|
۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲

اختصاص یک میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های اسدآبادکامران اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: اختصاص یک میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های شهرستان و ملحمدره مهمترین ره‌آورد سفر مهندس مونسان به شهرستان بود.

وی تصریح کرد: چند تقاضای کتبی از ناحیه مسئولین اسدآباد نیز به ریاست میراث کشور ارائه شد که تقاضای 15 میلیارد تومانی برای توسعه زیرساخت گردشگری شهرستان از مهمترین این درخواست‌ها بود.

رئیس میراث فرهنگی شهرستان اسدآباد به درخواست 5 میلیارد تومان برای مرمت و خرید حرائم آثار تاریخی نیز اشاره و بیان کرد: درخواست 3 میلیارد تومانی برای ساخت پایگاه حفاظتی و موزه شهرستان دیگر درخواست ما از ایشان بود.

وی در پایان به ارائه درخواست برای تصویب 2 منطقه نمونه گردشگری دربندرود بوجین و خنداب و قاسم‌آباد به مونسان اشاره کرد و گفت: درصورت موافقت تمام یا قسمتی از این درخواست‌ها شاهد رونق گرفتن خوبی در حوزه توریسم شهرستان خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات