خبرهای داغ:
رئیس کمیته اساتید و دانشجویان کنگره ملی شهدای خراسان جنوبی خبر داد

وزیر علوم و معاون سپاه سخنرانان اجلاسیه اساتید و دانشجویان کنگره شهدا

رئیس کمیته اساتید و دانشجویان کنگره ملی شهدای خراسان جنوبی با بیان اینکه مهمان دیگر برنامه سردار نقدی معاون سپاه پاسداران است گفت: 21مهر از سراسر استان تعداد 3هزار و 500دانشجو در حسینیه جماران جمع می شود و با سخنرانی دکتر رستمی وزیر علوم اجلاسیه اساتید و دانشجویان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۶۶۷۳۴
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند و رئیس کمیته اساتید و دانشجویان کنگره ملی شهدای استان صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: شنبه 21مهرماه اجلاسیه اساتید و دانشجویان کنگره شهدای استان در حسینیه جماران بیرجند برگزار می شود.

وی با بیان اینکه نسبت به دانشگاه های استان برای برگزاری این اجلاسیه خوشحالم افزود: به برکت شهدا جدا از معنویت اجلاسیه و نعمت هایی که برای دانشجویان و اساتید خواهد داشت؛ کاری که در 10 سال گذشته نتوانستیم انجام دهیم به برکت  کنگره شهدا انجام می شود.

رئیس کمیته اساتید و دانشجویان کنگره ملی شهدای استان خاطرنشان کرد: حضور هیئتی 10نفره از وزارت علوم و شخص وزیر علوم در استان برای شرکت در کنگره شهدا است در حالیکه وزیر علوم از زمان دولت قبل  8سال است به استان ما نیامده اند.

وی دیگر مهمانان اجلاسیه اساتید و دانشجویان را نام برد و افزود: مدیرکل دفتر وزارتی، مسئول صندوق های رفاه دانشجویی، دکتر عسکری ابیانی و مسئول دفاتر نماینده ولی فقیه در دانشگاه ها در کنگره شهدای استان حاضر می شوند.

رئیس دانشگاه بیرجند ادامه داد: در این اجلاسیه سعی کردیم برنامه ها با حداقل هزینه ها و بهترین کیفیت برگزار شود.

 وی با بیان اینکه مهمان دیگر برنامه سردار نقدی است عنوان داشت: روز شنبه هفته آینده از سراسر استان تعداد 3هزار و 500دانشجو در حسینیه جماران جمع می شود و با سخنرانی دکتر رستمی  وزیر علوم  اجلاسیه اساتید و دانشجویان برگزار می شود. در حاشیه مراسم نیز برنامه های متنوعی توسط بسیجیان اجرا می شود.

خامسان با بیان اینکه تمام موفقیت هایمان را مدیون خون شهدا هستیم خاطرنشان کرد: اصل سفر مسئولان برای دانشگاه ها با خیر و برکت است اما انتقال پیام شهدا به نسل جوان مهم است چراکه اگر همه ما ارزش های شهدا را در زندگی شخصی اجرا کنیم اثرات آن در زندگی اجتماعی بارز خواهد بود و مسیر روشنی جلوی راهمان می گذارد.

وی اذعان داشت: به خاطر عملکرد بد ما مسئولین است که آرمانهای شهدا به خوبی در جامعه منتشر نشده است.

رئیس کمیته اساتید و دانشجویان کنگره ملی شهدای استان گفت: نسل جوان بیش از هرچیز امید و نشاط به آینده نیاز دارند. همه ما می دانیم که مشکل زیاد وجود دارد اما نباید خدمات نظام را در این چند سال نادیده بگیریم.

وی متذکر شد: اگر اجلاسیه های شهدا را خوب برگزار کنیم و در کنارش عمل خودمان را با آرمانهای شهدا منطبق کنیم می توانیم از مشکلات به خوبی عبور کنیم.

خامسان بیان داشت: خیلی از شاخص های خوب در کشور را می توانیم تقویت کنیم و این روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت را اول در خودمان بعد در دانشجویان و اساتید نه تنها در زمان اجلاسیه شهدا بلکه در طول سال تقویت کنیم.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها