خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار شاهرود:

انسان قرآنی، انسان توسعه محور/نیروهای نظامی و انتظامی عامل بازدارندگی جمهوری اسلامی

معاون استاندار و فرماندار شاهرود با بیان اینکه انسان قرآنی انسان توسعه محور است گفت: امروز در دنیا هر جا به مسلمانی تعرض شود می ایستیم و انتقام خون آن‌ها را می گیریم، مانند حادثه تروریستی اهواز که با موشک مقابل زیاده خواهی دشمنان محکم ایستادیم.
کد خبر: ۹۰۶۶۳۲۹
|
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمدکرم محمدی در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی شهرستان شاهرود در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان با تبریک هفته نیروی انتظامی و تشکر از حضور اعضاء شورای تامین شهرستان با اشاره به امنیت و بازتوولید آن اظهار کرد: باز تولید امنیت بین مردم و اعضا تامین و ایجاد امنیت به همه تلاش‌های عزیزان در نهاد‌های نظامی و انتظامی و امنیتی و مردم بستگی دارد.
وی با بیان اینکه امنیت توسط نیروی انتظامی در کشور رشد و توسعه پیدا کرده که بخشی توسط مردم و خیرین امنیت تولید می‌شود به پیگیری چهار رابطه نیرو‌های انتظامی و امنیتی اشاره کرد و افزود: رابطه اول با خود است که خود و هنجار‌های اجتماعی را بشناسید و دوم رابطه با مردم است و رابطه با طبیعت است و جایی که در آن زتدگی می‌کنیم و رابطه با خداست که در بیانات حضرت آقا تدین بیان شده است که انسان به نیت خدمت به خلق خدا گام بردارد و برای دیگران خود را فدا کند و از جان و مال خود انفاق کند تا به ایثار برسد.
معاون استاندار سمنان تصریح کرد: امروز ما در مقابل زورگویی و زیاده خواهی استکبار و استعمار ایستادگی می‌کنیم و این به خاطر ایثار و ایثارگری جامعه ماست و از کشور‌های مظلوم که مورد ظلم استکبار هستند از جمله سوریه، یمن، عراق دفاع می‌کنیم به خاطر ماموریت انسانی و الهی که داریم.
وی با تاکید بر اینکه انسان قرآنی انسان توسعه محور است گفت: نیرو‌های مسلح و امنیتی و مولد امنیت کسانی هستند که با نیت الهی و با رفتار‌های انسانی و اسلامی امنیت را بوجود آورده و برای آحاد ملت تامین و نهادینه کرده اند و این امنیت شکننده نیست و وقتی تحمل حرف مخالف را هم داشته باشد ماندگار است و در اغتشاشات دی ماه متوجه شدیم که ظرفیت نیرو‌های نظامی و انتظامی و امنیتی ما به اندازه‌ای بود که حقوق همه رعایت شد و با مخلان امنیت نیز قاطعانه برخورد شد.
محمدی بیان کرد: امروز اگر توسعه وجود دارد مدیون حرکات و تلاش‌های و ایثارگری همه نیرو‌های مسلح است و امروز اگر ما به خون خواهی انسان‌های بیگناه حادثه تروریستی شهر اهواز که مورد هجوم انسان‌های حیوان صفت شدند با موشک جواب می‌دهیم نمایش حرکت ملتی بود که در مقابل زیاده خواهی دشمنان ایستاده است.
وی ادامه داد: ما امروز در دنیا می‌توانیم هر جا به مسلمانی تعرض شود بایستیم و انتقام خون آن‌ها را بگیریم و در این توسعه که امروز تنگنا‌هایی به خاطر ایستادگی ملت ما بوجود آمده باید با هم افزایی مشکلات را پشت سر بگذاریم.
سرهنگ سید مجتبی اشرفی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود نیز در این صبحگاه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد نیرو‌های مسلح و نیروی انتظامی بر تعامل و انسجام و پایندگی پویایی نیرو‌های مسلح شهرستان تصریح کرد و افزود: امرور اگر شاهد کاهش جرایم خشن هستیم به خاطر اشراف اطلاعاتی دقیق است که ارازل و اوباش اجازه خودنمایی ندارد و برخورد قاطع می‌شود و در بسیاری از مسائل و موارد رشد چشمگیری داریم و کاهش سرقت‌ها مهم را داریم.
وی با تاکید بر پیشگیری که مورد تاکید است به توجه به معنویت در سطح نیرو‌های مسلح و نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: ما توانسته ایم در سطح کشور در برگزاری دوره آموزش ضمن خدمت پرسنل عنوان برتر را کسب کنیم.
در این صبحگاه با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان، فرماندهان قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار و تیپ ۱۵۸ شهید پژوهنده، گروه پدافندهوایی ۱۰ محرم، ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و سایر مسئولین، از کارکنان نمونه ساعی و پرسنل خدمتگذار و پلیس افتخاری و خیرین امنیت ساز شهرستان شاهرود با اهدا لوح و هدیه تجلیل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها