خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

استقلال جمهوری اسلامی سلطه گران را زمین گیر کرده است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: حضور میلیونی مردم و بسیجیان امروز در سراسر ایران درس تازه ای به دشمن می دهد که بدانند در مقابل اراده انسانهای قوی که در راستای ارزش های دینی و آرمانهای انقلابی مقاومت می کنند و دشمن را ناکام می گذارند.
کد خبر: ۹۰۶۵۱۶۳
|
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان صبح امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان با عنوان « رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) 2 » در بیرجند اظهار داشت: استعمار غرب مرکز اصلی اش اروپا است.

وی اضافه کرد: اروپا در برنامه های استعماری و سلطه جویانه خود در دنیا انواع فجایع و توطئه ها را در جهت نفوذش در کشورها قرار داده که در برخی موفق بوده و در برخی شکست خورده است.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه اولین قدم استعماری که اروپا در آن موفق شده سلطه بر قاره آمریکا است خاطرنشان کرد: آنچه به عنوان ایالت متحده آمریکا مطرح است اروپایی های تجاوزگری هستند که حربه هایی بکار بردند و توانستند با اختلاف افکنی در قاره آمریکا میلیون ها نفر از مردم بومی آنجا را بکشند و بر روی استخوان های سرخ پوستان آمریکایی ایالت متحده را ساختند.

وی با بیان اینکه طرح اروپایی ها تنها برای نفوذ در آمریکا نبود یادآور شد: اروپاییان سپس در خاورمیانه نیز حضور پیدا کردند و در طرحی که ریختند تا تسلط بر کشورها را رقم بزنند با مانع رو به رو شدند.

حجت الاسلام عبادی ادامه داد:  مانع بزرگ بر سر راه اروپاییان، 70سال مقاومت مردم مظلوم فلسطین بود که با خون جوانان خود جلوی سلطه استعمارگران اروپایی را گرفتند و آنها ناگزیر عقب نشینی کردند.

وی با بیان اینکه طرح اروپاییان تسلط کامل بر خاورمیانه بوده است عنوان داشت: استعمارگران در افریقا نیز طرحشان را اجرا کردند و با مقاومت هسته های استقامت رو به رو شدند که در این جهت رهبران بزرگی داشتند و بسیار شهید دادند.

نماینده ولی فقیه در استان یادآور شد: انگلیسی ها در شبه قاره هند تسلط پیدا کردند و خون مردم ضعیف هندوستان را ریختند اما نتوانستند دوام بیاورند.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ سایه شوم اروپاییان بر سر ملت ایران فجایع زیادی به بار آورده است گفت: یکصد سال گذشته سلطه انگلیس باعث ایجاد قحطی های مصنوعی و فقر در ایران شد. جلوگیری از ورود کالا به کشور باعث شد نیمی از جمعیت کشور ما در اثر گرسنگی و بیماری جان خود را از دست بدهند.

عبادی اضافه کرد: شیوع مصرف انواع مواد مخدر، تهاجم فرهنگی ، اختلاف افکنی و مذهب سازی از قبیل اقداماتی بود که پیر استعمارگر در ایران پیاده کرد و در حال حاضر نیز توطئه " تفرقه بینداز و حکومت کن" را در ایران انجام می دهد.

وی یادآور شد: در زمان سلطنت رضا خان در ایران با نفوذ انگلیسی ها در ترویج فساد و فحشا دوره ننگینی بود که آنها باز هم به مانع برخوردند و بیداری ملت ایران و رهبری امام خمینی(ره) و ایجاد جمهوری اسلامی جلوی آنها را گرفت.

امام جمعه بیرجند تصریح کرد: در سال 57 چنانچه مردم و امام راحل جلوی انگلیسی ها را نمی گرفتند ایران لقمه بعدی اسرائیل بعد از فلسطین بود.

تفکر بسیجی مانع بزرگ بر سر راه استعمارگران

 

وی متذکر شد: امروز استعمارگر غرب در اروپایی که آمریکا با آنها همراهی می کنند در جهت سلطه بر جان، مال و ناموس کشورهای اسلامی و در جهت تسلط کامل بر جهان اسلام از هیچ گزینه ای فروگذار نمی کنند.

 عبادی اظهار داشت: در مقابل استعمارگران هسته های مقاومت در منطقه و جهان شکل گرفته است و استقلال جمهوری اسلامی در مقابل سلطه گران آنها را زمین گیر کرده است.

وی بیان داشت: گرچه از ناحیه مسائل سیاسی، اقتصادی، نظامی، تسلیحاتی و روانی از هیچ فشاری بر علیه ملت ایران فروگذار نمی کنند اما وجود تفکر بسیجی در مقابل خیانت های بیگانه نه تنها در ایران اسلامی بلکه در منطقه توانسته گروهک های دست پروده استکبار را در کشورهای همسایه ناکام بگذارد.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: امروز بیش از هرچیز مقاومت و تعهد بر اساس آرمانهای انقلاب تا قطع کامل سلطه بیگانه باید وجود داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه  جامعه اسلامی به مرحله ای رسیده که آرمانهای دینی را باید با تمام قوت و قدرت حفظ کند گفت: دشمن در معرض شکست است چون تمام طرح هایش با شکست مواجه شده است.

عبادی بیان داشت: حضور میلیونی مردم و بسیجیان امروز در سراسر ایران درس تازه ای به دشمن می دهد که بدانند در مقابل اراده انسانهای قوی که در راستای ارزش های دینی و آرمانهای انقلابی مقاومت می کنند و دشمن را ناکام می گذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها