خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس:

بسیجیان خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت : همه مسئولین ما باید قدردان این بسیجیان باشند، بسیجیانی که روزی بلای جان ضدانقلاب و روزی دیگر خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب شدند.
کد خبر: ۹۰۶۴۸۷۶
|
۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی سرهنگ دوم پاسدار رمضانعلی فرحبخش ثانی ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس در جلسه تکریم و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس گفت: باید ارتباط جوانان و نوجوانان را با بسیج بیشتر کنیم چرا که جنگ امروز جنگ اعتقادات است.

فرمانده سپاه ناحیه طبس یادآور شد: اخلاص ، ایمان و تقوای رزمندگان و بسیجیان باعث پیروزی انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی شد.

وی تاکید کرد: امروز در جنگ نرم باید این اخلاص، بصیرت و آگاهی و هوشیاری را داشته باشیم چرا که دشمن به دنبال این است که اعتقادات جوانان ما را از بین ببرد و آنها را از مسجد و پایگاه دور کند.

 فرحبخش ثانی خاطرنشان کرد: با وجود گذشت چندین سال از جنگ تحمیلی شاهد آن هستیم جوانان با بصیرتی همچون شهید حججی ها با ایمان و اخلاص حتی در خارج از مرز ها با دشمن به مقابله می پردازند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس اظهار کرد: حافظه تاریخی ملت ایران اسلامی شهادت میدهد که عبور موفق این نظام از چالش ها و فتنه هایی که دشمن های انقلاب برای نظام به وجود آوردند از جمله جنگ تحمیلی، فتنه سال های ۷۸ و ۸۸ با هوشیاری و ولایت مداری بسیجیان عزیز برطرف شد.

وی گفت: همه مسئولین ما باید قدردان این بسیجیان باشند، بسیجیانی که روزی بلای جان ضدانقلاب و روزی دیگر خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب شدند.

وی بیان کرد: بسیج با تکیه بر بصیرت نشان داد که نه نتها در میهن اسلامی بلکه خارج از مرزهای ایران اسلامی برای جبهه مقاومت می تواند منشأ اثر و الهام بخش باشد.

فرمانده سپاه ناحیه طبس افزود: بسیجیان در همه عرصه ها چه جنگ سخت و جنگ نرم در طول انقلاب نقش آفرین بودند.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در مورد بسیج افزود: بسیج هر کجایی که برای انقلاب مشکلی پیش آمده از جمله عرصه اقتصادی، فرهنگی، نظامی و امنیتی حضور داشته است.

در پایان مراسم از زحمات فرمانده قبلی پایگاه،برادر بسیجی خواجوی تقدیر و علیرضا الهی به عنوان فرمانده جدید معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها