خبرهای داغ:
مسئول پایگاه کوثر حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س) بهار خبر داد

دیدار بسیجیان پایگاه کوثر حسین‌آباد عاشوری با خانواده شهید «اسدی‌منش»

مسئول پایگاه کوثر حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س) بهار از دیدار بسیجیان پایگاه کوثر حسین‌آباد عاشوری با خانواده شهید «اروجعلی اسدی‌منش» خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۴۵۱۰
|
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱

دیدار بسیجیان پایگاه کوثر حسین‌آباد عاشوری با خانواده شهید «اسدی‌منش»طاهره رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت مقام شهدا، بسیجیان پایگاه کوثر روستای حسین‌آباد عاشوری با مادر شهید «اروجعلی اسدی‌منش» دیدار کردند.

وی افزود: دراین دیدارضمن قرائت زیارت عاشورا و مادر این شهید بزرگوار به بازگویی گوشه‌ای از خاطرات فرزندش پرداخت و جوانان را به ادامه راه شهدا و حفظ حجاب و پشتیبانی از ولایت فقیه و رهبری سفارش کرد.

مسئول پایگاه کوثر حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س) بهار ابراز داشت: همچنین همزمان با هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس پایگاه کوثر روستای حسین‌آباد اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی وغیرنقدی برای نیازمندان روستا کرد.

وی ادامه داد: به همین منظور چادری با نام ایستگاه عاطفه‌ها برپا شد و با تشویق مردم به این امر خیر مبلغ یک میلیون تومان وجه نقد و مقداری لوازم التحریر جمع‌آوری و این کمک‌ها به ۱۰ خانواده نیازمند اهداء شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات