خبرهای داغ:
یادواره ۹ شهید روستای بوشیگان دیلمی از توابع بخش قائمیه شهرستان کازرون با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران در این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۴۴۲۵
|
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، یادواره 9 شهید روستای بوشیگان دیلمی از توابع بخش قائمیه شهرستان کازرون با حضور پرشور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران،  مردم مومن و انقلابی و جمعی از مسئولین شهرستان کازرون در این روستا برگزار شد.

 فرماندار کازرون در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: امام حسین(ع) برای حفظ دین خدا از همه چیز خود گذشت و جان، مال و خانواده خود را در کربلا فدا کرد تا اسلام باقی بماند و شهدای ما نیز با تاسی از امام حسین(ع) در مقطعی دیگر از زمان با رهبری امام خمینی(ره) کاری بزرگ انجام دادند تا بتوانند از دین اسلام دفاع کنند.

داریوش دهقان افزود: شهدا در دوران دفاع مقدس برای حراست و پاسداری از دین اسلام و مذهب شیعه از جان خود نیز گذشتند و چه خوب انتخابی کردند که هم هدفشان محقق شد و هم بهشت را در آغوش کشیدند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون نیز در حاشیه این یادواره اظهار داشت: اغلب شهدای روستای بوشیگان دیلمی از عشایر غیور این منطقه هستند که در شرایط بحرانی جنگ تحمیلی با درک شرایط و تحت فرمان ولی فقیه به جبهه رفتند و جان خود را در راه آرمان های انقلاب و اسلام فدا کردند.

احمد رضازاده عنوان کرد: امروز ایران اسلامی به داشتن این چنین فرزندانی افتخار می کند و ما نیز امیدواریم ادامه دهندگان خوبی برای راه شهدا باشیم.

گفتنی است شهرستان کازرون در دوران دفاع مقدس حدود یکهزار و 100 شهید و یکهزار و 900 جانباز تقدیم نظام مقدس اسلامی کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها